Greatwhitexxl Geplaatst 30 augustus 2013 Geplaatst 30 augustus 2013 Wie heeft er interesse om de volgende caches over te nemen? Ze liggen allemaal in Haarlem en één in Amsterdam: Sporen van vroeger #1 (Amsterdam) Sporen van vroeger #2 (Haarlem) Sporen van vroeger #3 (Halfweg) I can see dead hamsters... Red Hot... De cache in Amsterdam is op dit moment met 6.182 bezoekers de meest gelogde cache van Nederland. Iets over de geschiedenis vindt je hier. Wie oh wie? Laat maar weten. Greatwhitexxl
Sporenrondalkmaar Geplaatst 31 augustus 2013 Geplaatst 31 augustus 2013 Hallo, als spoorliefhebber zou ik best de sporen caches willen overnemen. laat me maar weten of je dat wil.
habreuk Geplaatst 9 oktober 2013 Geplaatst 9 oktober 2013 Het is handiger ze bij een onder te brengen, maar mocht de Sporen van vroeger #1 een probleem worden, wil ik die wel overnemen. Daar kom ik nog regelmatig voor mijn werk vlakbij. De rest ligt te ver buiten het woon/ werk gebied. Harald
adoY Geplaatst 10 oktober 2013 Geplaatst 10 oktober 2013 Ik zie dat de Sporen van vroeger serie al naar Sporenrondalkmaar is gegaan en de nachtcache naar Heracross... Klopt dit of staan ze nog open ter adoptie?
Sporenrondalkmaar Geplaatst 10 oktober 2013 Geplaatst 10 oktober 2013 Klopt, sporen serie is naar sporen gegaan
Blutch Geplaatst 12 oktober 2013 Geplaatst 12 oktober 2013 #Greatwhitexxl betekend dat dit het einde is van de hobby geocaching??
Aanbevolen berichten