Spring naar bijdragen

Transpositie Cijfer


Rudolf

Aanbevolen berichten

dag , ik heb een 'geheim' woord en verder een heel lange regel met allerlei letters. inmiddels ben ik er achter dat hier transpositiecijfers toegepast moet worden maar kan iemand me kort toelichten hoe ik dat kan doen.. wordt nog niet zoveel wijs uit de internet info hierover bvd rudolf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

DAG , IK HOEF GEEN ANTWOORD OP EEN CACHE HET GAAT ER EIGENLIJK OVER DAT IK (BIJ VERSCHILLENDE CACHES IS DIT EEN OPLOSSINGSRICHTING) GRAAG ER ACHTER KOM HOE ZOIETS WERKT DUS HOE IK , ALS IK EEN CODEWOORD GEVONDEN HEB, MET DIE TRANSPOSITIECIJFERS AAN DE SLAG KAN. EDANKT ALVAST GR RUDOLF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens. Hij vraagt hoe de manier van versleutelen werkt en of dat hij uitleg er over kan krijgen. En volgens mij mag dat gewoon zonder info uit de cache te geven. Ik weet ook niet hoe het werkt. Maar zou het wel willen leren.

 

Hier kan je informatie vinden hoe verder. http://nl.wikipedia.org/wiki/Transpositiecijfer Je kan je ook aanmelden op fb bij de puzzelhulp pagina (niet zoiets als geoleaks) misschien kunnen ze je daar wel helpen of hier in de chat.

 

@rudolf

Je hoeft niet te schreeuwen

bewerkt door jefmen
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...