Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als je er niet van houd, kijk je er toch gewoon niet na. Het gaat jullie toch om 't cachen en niet om 't puntjes of souveniertjes scoren...

Boeie....

Geplaatst

Als je er niet van houd, kijk je er toch gewoon niet na. Het gaat jullie toch om 't cachen en niet om 't puntjes of souveniertjes scoren...

Boeie....

:clown: Klopt, ik maak maar een geintje.

Geplaatst

Boeie....

Muh, er is al een hele discussie gaande op het GC-forum (zie ik op de link van DanPan).

Deze opmerking zegt het zo'n beetje: "But most souvenirs I have in my house are things I wanted, and I would like to decide if I want them on my profile or not. I do not understand why Groundspeak insists on forcing them on users."

Souveniers die ik niet mooi vind wil ik gewoon niet in mijn huis. Hoef ik ook niet te beslissen om er wel of niet naar te kijken.

Je moet er toch niet aan denken dat je schoonmoeder zo'n baboesjka-poppetje voor je meeneemt uit Rusland? Of mag je een gegeven paard gewoon niet in de bek kijken?

Geplaatst

Boeie....

Muh, er is al een hele discussie gaande op het GC-forum (zie ik op de link van DanPan).

Deze opmerking zegt het zo'n beetje: "But most souvenirs I have in my house are things I wanted, and I would like to decide if I want them on my profile or not. I do not understand why Groundspeak insists on forcing them on users."

Souveniers die ik niet mooi vind wil ik gewoon niet in mijn huis. Hoef ik ook niet te beslissen om er wel of niet naar te kijken.

Je moet er toch niet aan denken dat je schoonmoeder zo'n baboesjka-poppetje voor je meeneemt uit Rusland? Of mag je een gegeven paard gewoon niet in de bek kijken?

Dan kun je het poppetje ook ergens ver uit het zicht liggen, bvb. op zolder of in een lade. :-)

Geplaatst

Boeie....

Dan kun je het poppetje ook ergens ver uit het zicht liggen, bvb. op zolder of in een lade. :-)

Of in de vuurkorf?

Geplaatst (bewerkt)

Een handige webapp. 'Knip en plak' een souvenier dat je wilt verwijderen in het vuur. Werkt prima. Geen enkel plaatje meer in mijn profiel.

BURN.GIF

Kreeg zojuist een PM dat het niet werkt. 'Knip en plak' moet uiteraard zijn 'kopieer en plak'.

bewerkt door Vlindertje
Geplaatst (bewerkt)

Souveniers die ik niet mooi vind wil ik gewoon niet in mijn huis. Hoef ik ook niet te beslissen om er wel of niet naar te kijken.Je moet er toch niet aan denken dat je schoonmoeder zo'n baboesjka-poppetje voor je meeneemt uit Rusland? Of mag je een gegeven paard gewoon niet in de bek kijken?

Nou, ik wil heel graag zo'n originele Baboesjka....en dan wel de hele familie natuurlijk! Liefst in vrolijke kleuren en handmade uit Siberie. Nog liever zou ik ze zelf gaan halen...en gelijk een maandje of drie rondreizen daar.Zie alleen de link niet helemaal met een schoonmoeder, of beschouw je Groundspeak als je schoonmoeder........vreemd. Je bent toch niet met het potjes rapen getrouwd?

NB. quote klopt niet, maar wil niet meer veranderd worden.

bewerkt door Team Professor X
Geplaatst

Een handige webapp. 'Knip en plak' een souvenier dat je wilt verwijderen in het vuur. Werkt prima. Geen enkel plaatje meer in mijn profiel.

BURN.GIF

Kreeg zojuist een PM dat het niet werkt. 'Knip en plak' moet uiteraard zijn 'kopieer en plak'.

Helaas Vlinder, bij mij werkt het niet. Laptop is inmiddels oververhit.

Geplaatst

Gaan de personen die geen souvenirs willen ook geen caches meer zoeken in Duitsland, USA, Canada, Frankrijk, Denemarken, Groot Brittannie, Hongarije, Noorwegen, Spanje, Zweden, Luxenburg, NEDERLAND, Oostenrijk en Zwitserland?

Daarvoor krijg je nl ook een souvenir.

In de USA, Duitsland en Canada zelfs voor iedere provincie een andere.

Waarschijnlijk voor nog veel meer landen, maar dit was wat ik op mijn pagina kon vinden.

Tsjonge jonge jonge wat maken we ons weer druk :wink2: , steek die energie nu maar in bijzondere caches maken, daar hebben we allemaal wat aan :yes:

Zonnig spoor

Zuurtje

• Top! 1
Geplaatst

Tsjonge jonge jonge wat maken we ons weer druk :wink2: , steek die energie nu maar in bijzondere caches maken, daar hebben we allemaal wat aan :yes:

Zonnig spoor

Zuurtje

Ja, daar zijn we inmiddels ook mee bezig. Er komt weer een leuke multi aan.

Maar ik vroeg me gewoon af of je ook kon verwijderen zoals je wel meer dingen in je profiel kunt wijzigen. Meer niet. Verder is het vooral gewoon lol. Snap heus wel dat het haardvuurtje van Vlinder niet werkt :no:.

Geplaatst (bewerkt)

...Ik vind 't persoonlijk wel geinig om er iedere avond ff op uit te gaan om een cache te zoeken. Ik heb er al vaker over gedacht, maar heb deze 'actie' als het laatste zetje beschouwd. En wie weet zet GS aan het einde van de maand alle picto's wel om naar slechts 1 picto met de kreet 'I found caches on 31 days'. Want ik kan me ook voorstellen dat wereldwijd die enkele kb's per picto toch wel flinke mb's of groter kunnen worden. Toch zonde van de schijfruimte... ;)

Maar om terug te komen op het topic zelf... Het beste is dat GS er inderdaad een keuze-optie gaat inbouwen in je settings.

bewerkt door LeoCache
Geplaatst

De eerste weken van mijn cache-carrière vond ik het ook wel geinig om vaak te cachen, al ben ik nooit een traditional-fan geweest.

Na vele topics te hebben bezocht en vaak mijn mening, zinnig of onzinnig, te hebben gegeven, zie ik een rode draad verschijnen. Ik zie twee soorten cachers, de liefhebbers van geocaches en de puntenverzamelaars. En aangezien ik niets heb met cache-statistieken, ben ik vanzelf een geocacher geworden.

De 31 souvenirs van augustus nodigen uit tot gedrag dat weinig of niets met geocachen heeft te maken. Ik maak mij niet druk om het souvenir dat ik vorige week heb gekregen, ik wist het niet eens totdat ik er op attent werd gemaakt. Het gaat mij om de gevolgen.

Begrijp mij niet verkeerd, iemand die de souvenirs ziet als een uitdaging om iedere dag zijn naam op een logrol te schrijven, heeft waarschijnlijk veel lol. En dat gun ik hem van harte. Mijn vrees is echter dat het "cacheleggers" uitnodigt om nog meer simpele traditionals te plaatsen.

• Top! 3
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...