Spring naar bijdragen

Neerlands Eerste Klimboom-Cache ?!


Zuurtje

Aanbevolen berichten

Ik kreeg gisteren de volgende tekst in de logs van mijn cache "de BEUK erin"

 

Mag ik deze boom voordragen als zijnde de EERSTE klimboom van in ieder geval Nederland en misschien nog wel meer! Toen boomklimmen nog gewoon een kwestie van spierballen en een beetje lef was. Toen er nog lang geen attribute BOOM bestond. Toen er geen ingewikkelde klimspullen, dure BigShots nodig waren. Toen er vooral niet hele series onbenullig hoog hangende caches kwamen.
Toen Nederland nog niet wist wat cachen in een boom inhield.
Toen geocachen nog geocachen was icon_smile_wink.gif

"Kan je niet in de boom klimmen? Hoe komt het dat je er niet in kan? Is de stam te hoog, of te dik? Zijn er onvoldoende takken? Heb je hoogtevrees of angst om te vallen? Zou je graag in de boom willen klimmen of liever niet? Wat hoop je te ervaren als je in de boom klimt? Hoe voel je je nu je niet in de boom kan?"

 

Mijn vraag aan jullie is nu; Klopt dit? Wie weet er een oudere [actieve] boomcache?

 

Zonnig spoor

Zuurtje

bewerkt door Zuurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik nu eerst eens zou kijken op het forum in plaats van gelijk wat te posten :bag:

Nu blijkt dat Team Prof X dit ook al gepost heeft, SORRY !!! :unsure:

 

Zonnig spoor

Zuurtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik nu eerst eens zou kijken op het forum in plaats van gelijk wat te posten :bag:

Nu blijkt dat Team Prof X dit ook al gepost heeft, SORRY !!! :unsure:

 

Zonnig spoor

Zuurtje

Is ook wel een beetje moeilijk te vinden omdat dit in een 'off topic' draadje staat, daar valt niet gemakkelijk je oog op omdat het niet automatisch in de lijst komt te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...