DaRichMan Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Voor wie deze site nog niet kent, ik kwam hem ook maar toevallig tegen bij het zoeken naar kindercaches in het Oosten; http://www.geocachingkids.nl/ Staat alleen nog niet veel in maar daar kan iedereen zijn eigen bijdrage aan leveren. Mocht iemand nog een goede tip hebben voor kindercaches in het Oosten, dan hoor ik het graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@Wilbertoord Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Ik kende deze site ook nog niet... Maar hij ziet er in ieder geval zeer overzichtelijk en goed bruikbaar uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jalychaba Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 Leuke site voor als je met kinderen wil cachen. Ik heb meteen de jacht op de schat van Disney in Nunspeet toegevoegd, daar hebben wij destijds veel plezier beleefd. Onze kinderen voelen zich nu iets te oud voor een kindercache. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
5xotten Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 een super gave kindercache in het oosten van het land is prutsel prutje GC1F4V1. Deze hebben als 100e cache gedaan inmiddels ruim 200 verder maar onze kinderen hebben het nog over deze cache als ze vertellen over geocaching.....is echt geweldig!!!!! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Beste DaRichMan, zou je s.v.p. nader willen omschrijven wat je verstaat onder het Oosten? Valt Noord-Oost Brabant hier ook onder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden