Wij Drie Geplaatst 15 april 2004 Geplaatst 15 april 2004 Hallo Lezers, Het is mij opgevallen dat sinds afgelopen tweede paasdag (maandag) Geocaching.com achter het spamfilter van XS4ALL is gekomen. Automatische emailtjes met de afzender @geocaching.com worden in ons geval naar ons emailadres bij XS4ALL gestuurd. XS4ALL geeft aan er niks aan te kunnen doen. De BAN-lijsten worden door een derde (Amerikaanse) partij bijgehouden. Verder maakt XS4ALL gebruik van meedere BAN-lijst aanbieders. Bij één van de aanbieders staat GC.COM nu blijkbaar in de lijst. En zie maar eens uit te vinden bij welke. Hebben ander XS4ALL gebruikers hier ook 'last' van? Ik heb nu op dat account het filter maar uitgezet. tot cache, team Wij Drie
mc gregor Geplaatst 15 april 2004 Geplaatst 15 april 2004 geen last van alles komt volgens mij gewoon binnen je kan ook een alias aan maken die zitten volgens mij niet achter spam filter groeten Rob
Team Gelaen Geplaatst 15 april 2004 Geplaatst 15 april 2004 Hoi, Ik heb nog niets gemerkt. Echter, mijn mail gaat niet naar mijn xs4all account, maar naar mijn mailserver thuis -> dus: <mailadres>@hostnaam.xs4all.nl Daar werkt inderdaad het spamfilter van xs4all niet op, waarschijnlijk de reden dat ik alles nog krijg. Jan
Peetee Geplaatst 15 april 2004 Geplaatst 15 april 2004 Als ik mijn @Home spamfilter op maximaal heb staan komen zelfs de notificaties van dit forum er niet meer door!
Team Gelaen Geplaatst 15 april 2004 Geplaatst 15 april 2004 Hoi, Als ik naar de bron van het bericht kijk, lijkt het te komen door de afzender noreply. Dat vindt de spamsevrer geen echte naam. Jan
mgr Geplaatst 15 april 2004 Geplaatst 15 april 2004 Ja, ik had het spamfilter ook aanstaan en de watchlistmaitjes werden keurig afgevangen. Gelukkig komt alle GC-mail bij ons in een aparte XS4ALL-mailbox binnen, en kan het spamfilter daarop eenvoudig worden uitgezet. Er komt daar gelukkig toch nooit echte spam binnen . . . Gr.M. Ohja, je kunt wel degelijk zien welke BAN-list werkte, in de volledige header van een gefilterd mailtje.
Wij Drie Geplaatst 15 april 2004 Auteur Geplaatst 15 april 2004 Ohja, je kunt wel degelijk zien welke BAN-list werkte, in de volledige header van een gefilterd mailtje. Kijk, weer wat geleerd. Maar eens aan die antispammers vertellen dat GC.COM niet spamt. lijkt het te komen door de afzender noreply. Dat vindt de spamsevrer geen echte naam. Dat vinden ze dan sinds Pasen. Daarvoor ging alles goed. We hebben op deze manier wel een rustige Pasen gehad. Lekker weinig mail. tot cache, team Wij Drie
GeoGerard Geplaatst 15 april 2004 Geplaatst 15 april 2004 Ik laat de email van GC.com en GC.nl altijd naar een hotmail adres sturen. Geen problemen mee ...
Aanbevolen berichten