frako51 Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Beste mensen, Ik was in Duitsland waar ik ook wat gecacht heb. Tot mijn verbazing ontbraken er stukken kaart o.a. rond de Moezel in mijn etrex20. Het gekke is dat deze ontbrekende stukken wel gewoon voorkomen in de kaarten in Bascamp. Doe ik wat verkeerd. Bepaalde instellingen die ik mis? Wie weet wat er aan de hand is? ik hoor het graag alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Hoe zijn de kaarten in je gps gezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frako51 Geplaatst 30 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2013 Hoi StefanD, Met behulp van Basecamp. vriendelijke groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 30 juni 2013 Share Geplaatst 30 juni 2013 Ik heb het ook eens gehad. Daarna de kaarten opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Toen was het goed. Nog steeds weet ik de oorzaak niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frako51 Geplaatst 30 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2013 Hoi Team Danhof, Dat heb ik reeds geprobeerd maar dat gaf hetzelfde probleem. vriendelijke groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 30 juni 2013 Share Geplaatst 30 juni 2013 Oké, 2 kaarten aangevinkt in de gps? Eentje uitzetten zodat er geen "conflict" ontstaat? Ik had de Worldwide map én OSM aangevinkt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 30 juni 2013 Share Geplaatst 30 juni 2013 De worldwide map kan je, als uitzondering op de regel, aan laten staan. Sterker nog, dat wordt door de experts aangeraden omdat je toestel dan sneller je kaart tekent bij ver uitzoomen. Maar daarnaast liever geen andere kaarten actief want dan kunnen er gekke dingen gebeuren. Wat je zou kunnen proberen is even met JaVaWa's Device Manager kijken of er geen conflicten in je kaarten zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 30 juni 2013 Share Geplaatst 30 juni 2013 Je kunt in OSM zelf selecteren van welk gebied je de kaart wilt. Als je alleen bepaalde landen hebt geselecteerd dan is wel wat overlap maar dan houdt het ergens op. Een geselecteerd gebied wordt speciaal voor je aangemaakt en krijg je, meestal na ca. een dag een melding om te downloaden. Wij waren in Duitsland aan het cachen en hadden dus ook zo'n grensgeval. Na een nieuwe selectie is het gebied nu veel groter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden