Spring naar bijdragen

Incomplete Kaart (Open Street Maps) In Gps


frako51

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Ik was in Duitsland waar ik ook wat gecacht heb. Tot mijn verbazing ontbraken er stukken kaart o.a. rond de Moezel in mijn etrex20. Het gekke is dat deze ontbrekende stukken wel gewoon voorkomen in de kaarten in Bascamp. Doe ik wat verkeerd. Bepaalde instellingen die ik mis? Wie weet wat er aan de hand is?

 

ik hoor het graag alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De worldwide map kan je, als uitzondering op de regel, aan laten staan. Sterker nog, dat wordt door de experts aangeraden omdat je toestel dan sneller je kaart tekent bij ver uitzoomen. Maar daarnaast liever geen andere kaarten actief want dan kunnen er gekke dingen gebeuren.

Wat je zou kunnen proberen is even met JaVaWa's Device Manager kijken of er geen conflicten in je kaarten zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt in OSM zelf selecteren van welk gebied je de kaart wilt. Als je alleen bepaalde landen hebt geselecteerd dan is wel wat overlap maar dan houdt het ergens op.

Een geselecteerd gebied wordt speciaal voor je aangemaakt en krijg je, meestal na ca. een dag een melding om te downloaden.

Wij waren in Duitsland aan het cachen en hadden dus ook zo'n grensgeval. Na een nieuwe selectie is het gebied nu veel groter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...