Odlaniger Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 A bridge over troubled water. De brug is mooi, het water stinkt. Rutte en Samson samen op een waterfiets het Odpikkertje loggen. Maar op het eiland worden geen illegale geocachers geduld, dus het wordt boeiend en leven op troebel water en brood. Stop. Ik lijd aan dezelfde zeldzame ziekte als Diederikus. Als ik begin te typen, dan weet ik niet waar het naar toe gaat en hoe het eindigt, als het overhoofd al eindigt. 1
de kikkers Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 Ff denke: een waterfiets stond nog niet op de lijst. Wat lees ik? Is Died ziek? Namens Kikkers en de visjes wens ik je van harte beterschap.
Linkalovers Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 Ja hij is een beetje de richting kwijt Ach, volgens mij is hij niet de enige. Het is net als met spookrijders: het is maar net vanaf welke zijde je het bekijkt.
Odlaniger Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 Diederikus is virtueel vastgelopen met Zoete wraak vanwege de hoeveelheid valse hints. Hij heeft inmiddels drie notes geplaatst, dus ik ben benieuwd hoe lang zijn found log wordt. En hij heeft mazzel, Barny gaat niet mee. En ik heb ook mazzel, want dat bespaart mij weer een patatje oorlog bij Hans zijn frietje en een geel bussie in mijn carport.
Linkalovers Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 Diederikus is virtueel vastgelopen met Zoete wraak vanwege de hoeveelheid valse hints. Hij heeft inmiddels drie notes geplaatst, dus ik ben benieuwd hoe lang zijn found log wordt. En hij heeft mazzel, Barny gaat niet mee. En ik heb ook mazzel, want dat bespaart mij weer een patatje oorlog bij Hans zijn frietje en een geel bussie in mijn carport. Volgens mij is Diederikus het beste af: Effe resetten en het virtuele is weer zo goed als nieuw. Doe dat, in de 'normale' wereld, maar eens na. 1
de kikkers Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 Ik heb me verdiept in de richting van Died. Het klinkt allemaal logisch. Sorry Od: maar soms schrijf je ook zulke onzinnige dingen. Dan komen cachers vanzelf wraak nemen. Nog even een vraag aan Died: Zou je toch niet liever stoppen met wraak? Kies een andere richting en je kan lekker uitwaaien. Uit ervaring weet ik, dat uitwaaien energie op levert. Wraak is slecht voor de algehele gezondheid!
Diederikus Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 Deze wraak smaakt veel te zoet om nu te stoppen. Bovendien ben ik bezig een programmaatje te schrijven dat mij helpt het soort coördinatenberekeningen zoals bij ZW makkelijker (en foutloos!) uit te voeren. Dat wil ik natuurlijk wel even testen. Bovendien heb ik al een rubberbootje geregeld voor het Odpikkertje. (nu nog een paar peddels)
Odlaniger Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 De oplossing van wat in het veld is verstopt is niet te programmeren. Peddels heb ik wel, ik leg ze wel klaar op het eiland.
Diederikus Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 De oplossing van wat in het veld is verstopt is niet te programmeren. Peddels heb ik wel, ik leg ze wel klaar op het eiland. Vandaar dat ik het veld in moet en dus die coördinaten nodig heb. Heb je ook een paar peddels voor ioHpeiH, want we passen niet met ze tweeën in het bootje.
Odlaniger Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 Ok, ik snap het bijna. Je moet het veld in om thuis te berekenen waar je het veld in moet. Neem allebei één peddel, dat moet lukken. Alleen zal dan één van de twee moeten peddelen zonder bootje. Maar goed, even on topic. Voor mijn nieuwe cache mis ik vanaf het laatste WP de Afstand En Richting naar de eindcache. Ik ben bijna hopeloos op zoek naar een lost place. Heeft iemand, zonder een specifieke locatie aan te wijzen, een suggestie waar ik naar kan zoeken?
Diederikus Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 Ok, ik snap het bijna. Je moet het veld in om thuis te berekenen waar je het veld in moet. Automatisering blijft altijd iets magisch houden voor niet technici. Voor mijn nieuwe cache mis ik vanaf het laatste WP de Afstand En Richting naar de eindcache. Ik ben bijna hopeloos op zoek naar een lost place. Heeft iemand, zonder een specifieke locatie aan te wijzen, een suggestie waar ik naar kan zoeken? Mijn schuur is wel een mooi voorbeeld van een lost place. Het heeft mij een uur gekost voor ik met behulp van een lange stok de positie van het rubberbootje had gelokaliseerd. Gelukkig heb ik nog anderhalve week om hem uit te graven. BTW, weet iemand wat ik nodig heb voor een wireless beacon? Ik dacht eerst dat het om vlees zonder draadjes ging maar het blijkt toch anders te liggen.
Aanbevolen berichten