Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Stroopwafels zijn de specialeit van Antarctica. Ik ben van de vette hap. Wanneer komen jullie? Overigens wil ik wel een foto maken van Barny in het klimrek, anders verwijder ik zijn log.

Ik tiep nu op mijn mobiel en dat lijt tot tiepfouten.

:D Dat zal de 15e worden.

Geplaatst

O ja, ik tracteer bij Hans zijn Frietje.

De 15de komt goed uit. Dat is mijn trouwdag als ik mij goed herinner. Ga ik vieren in de snekbar.

Geplaatst

jullie tarten me wel

in een voortuin, waarvan over de eindcache zelf niet word gesproken in de logjes, dus zal wel met slot en al achter een steen liggen

in een voortuin waar ook nog ADHD gelijkende op(d)(sp)ringerge irritante drollenfabriekje rondloopt

als jullie mij nu 1 leuke reden zouden geven om daar mijn tijd aan te verdoen dan bestaat er noe een kans.............

Barny

Geplaatst

Je hebt gelijk Barny, deze cache is niets voor jou. Je houdt niet van 8 km lopen en puzzeltjes. Deze cache is enigszins de moeite waard als je hem helemaal loopt. Alleen naar het eindpunt gaan betekent slechts een puntje kunnen bijschrijven.

Geplaatst

klopt helemaal,

ik lees lovende logjes over de tussenpunten van die cache

ik lees dat mensen hulp aan je moeten vragen om verder te komen met die cache

ik lees dat mensen meer dan een uur op 1 plek moeten zoeken om verder te gaan met de cache

ik lees dan mensen zelfs wel tot 4 keer terug moeten komen voor die cache

ik lees dat die cache dan in een tuin eindigt met een wakende woef

dat alles lezende en opgetelt is die cache helemaal totaal niets voor mij, en het saaie eindpunt zal dan idd ook alleen voor het puntje zijn.

maar als ik cache voor een belevenloos puntje dan kan ik beter die ene micro oprapen op loopafstand (zelfs voor mij) van een van mijn verblijfplaatsen heb ik de zelfde belevenis en natuurlijk het heiligmakende "puntje"

die belevenis hoef ik niet en om puntjes zit ik niet verlegen

ik besteet mijn tijd liever aan dingen die ik wel leuk vind

als alle andere mensen al die toestanden wel mee willen maken zal ik ze geen stroobreet in de weg leggen, iedereen is vrij om te doen wat hij wil

Barny

Geplaatst

Je hebt gelijk Barny, deze cache is niets voor jou. Je houdt niet van 8 km lopen en puzzeltjes. Deze cache is enigszins de moeite waard als je hem helemaal loopt. Alleen naar het eindpunt gaan betekent slechts een puntje kunnen bijschrijven.

En als je het Odpikkertje wil oppikken loop je die 8 km ook nog eens met een rubberboot op je nek.

Geplaatst

Het Odpikkertje is een mooie gelegenheid om weer eens richting Gelderland te reizen.

Helaas, we zijn niet in het bezit van een rubberboot, dus die optie valt voor ons af :( We zullen iets anders moeten bedenken om bij de cache te komen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...