Diederikus Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 Dit draadje gaat over negatieve projecties. Dus we blijven aardig on topic lijkt me.
Odlaniger Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 Misschien maar eens analyseren wanneer en waarom topics ontsporen, als ze terug zijn te vinden. In dit draadje is het zo te zien. Alles heeft een reden.
Triskelle Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 Misschien maar eens analyseren wanneer en waarom topics ontsporen, als ze terug zijn te vinden. In dit draadje is het zo te zien. Alles heeft een reden. Volgens mij moeten volwassen mensen in staat zijn om niet alles wat kán gebeuren ook daadwerkelijk te doen laten gebeuren. Als het niet lukt om actief te voorkomen dat iets negatiefs gebeurt moet men er misschien gewoon met de tengels van af blijven en de ruimte aan een ander laten! ... zucht ... ooit zal de wal het schip toch keren hoop ik ...
de kikkers Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 Bedankt voor de positieve insteek Triskelle Negatieven geluiden hebben meestal nog zeer lang last van een sombere nagalm. Hoe zou de wal dat schip kunnen keren, denk je? Ik ga op zoek naar de juiste richting.
Odlaniger Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 (bewerkt) quote: Als het niet lukt om actief te voorkomen dat iets negatiefs gebeurt moet men er misschien gewoon met de tengels van af blijven en de ruimte aan een ander laten! Misschien snap ik het niet helemaal of helemaal niet. Dit draadje gaat over projecties met negatieve getallen. In # 8 een reactie dat het een waardeloze voortuincache is of woorden van die strekking. Niet ter zake doende. Hoe had ik die negativiteit kunnen voorkomen en waar moet ik met mijn tengels van af blijven? 31 mei 2013 bewerkt door Odlaniger
antarctica Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 Draadjes ontsporen naar mijn mening niet door humor, een kwinkslag of een knipoog, maar door het voortdurend terugkomen op persoonlijke stokpaardjes en ergernissen. Dit draadje liep prima totdat het begrip cache ter discussie werd gesteld. Op dat moment wordt het erg vervelend. Antarctica
Odlaniger Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 En zo is het dus. Lekker op je stokpaardje door het forum heen huppelen, ruimschoots gebruik makend van je prikstok. De moderator zou er een stokje voor moeten steken voordat de kippen van hun stokje vallen net nadat ze er op zijn gegaan. Krijg je met die kemphanen.
Odlaniger Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 Zo gebeurt het dus vaak. Iemand gooit off topic een knuppel in het hoenderhok. Hanen direct van de leg en de kippen beginnen te kraaien. Ik raap de eieren maak er een insmijter van. En ja, dan ben ik dus aan het lamballen/flauwe grappen maken/humoreren (doorstrepen hetgeen niet van toepassing is).
Casteel Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 Is er überhaupt nog een moderator op dit forum actief?
de kikkers Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 Het is duidelijk dat je ernstig van de leg af bent Od. Volgens mij kraaien hanen en raken kippen van de leg. Kunnen we verder nog iets betekenen voor de afstand en richting van Slepperini?
Odlaniger Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 Is er überhaupt nog een moderator op dit forum actief? Gelukkig/helaas niet.
Jarod67 Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 Ik ben van mening dat als iemand een vraag stelt, daarop gewoon een antwoord moet krijgen zonder gezeik. Reageren op de vraag, zoals ik nu ook doe, heeft niks met de uiteindelijke vraag te maken. geef gewoon antwoordt op de vraag of reageer niet. gr. Jarod67 Met een klein beetje respect voor elkaar is nog nooit iemand ..........
barny Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 tot en met post 8 was dit draatje helemaal ontopick. daarna is het vooral gebazel op de 1 zijdelingse opmerking wat ik maakte over de cache waar het zegge en schrijve overgaat om meteen compleet of topick overgenomen te worden door weer het cafee groepje om te verkondigen dat het wel erg off topick is de klagers klagen over hun eigen offtopick post's op dit forum, koddiger heb ik het de laatste tijd niet gezien tot nu toe ook geen antwoord op mijn vraag in post 8 gezien Barny
Aanbevolen berichten