Holleboom Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Sinds 2 dagen zie ik helemaal geen cachemarkeringen of smiley's(gevonden caches) meer op de kaart staan. Is dit een algemene storing of heb ik misschien per ongeluk iets aan de instellingen veranderd en hoe zet ik dat dan terug? Gebruiken I-pad en I-Mac, geen Windows. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@Wilbertoord Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 ik heb het ook regelmatig de laatste week. Soms zie ik ze wel. Andere keren niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TROL3007 Geplaatst 4 juli 2013 Share Geplaatst 4 juli 2013 probeer dit eens http://www.geocaching.be/ipb-nl/index.php?/topic/6516-caches-niet-zichtbaar-op-map/page__pid__60495&do=findComment&comment=60495 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos zoekt Schat Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Kan u mij vertellen wat er in dat logje staat, kan de link niet openen. Mijn ouders hebben er ook last van zowel op de laptop met windows 8 als met de vaste computer met oudere versie van windows Hoe krijgen we de smily's en caches terug op de kaart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 (bericht van geocaching.be) Dan Pan Posted 17 June 2013 - 00:02 Kluppel, ritse1, schakel de firewall uit in je router Soms worden er in enkele milli-seconden heel veel "TCP-SYN" pakketjes gestuurd naar geocaching.com. Sommige routers interpreteren dit als een "SYN FLOOD" aanval en blokkeren de sessie naar geocaching.com voor enkele minuten. controleer in je browser of "compatibiliteitsweergave" niet ingeschakeld staat of geocaching.com niet toegevoegd is aan de lijst van websites bij instellingen voor de compatibiliteitsweergave. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden