jee_r Geplaatst 10 mei 2013 Geplaatst 10 mei 2013 Je kan via de website geocaching de caches 1 voor 1 inladen.Maar met welk gratis eenvoudig programma kan je dit voor verschillende caches gelijktijdig doen? Kan je ook de caches van je GPS nakijken als deze nog in orde zijn? Dus vergelijken met de website van geocaching?Bedankt
geoside Geplaatst 10 mei 2013 Geplaatst 10 mei 2013 Volgens mij kun je ze slechts per stuk inladen, behalve als je premium member bent. Dan kun je PQ (pocket queries) aanmaken van maximaal 1000 caches. Controleren kun je niet vanuit je gps. Wij gebruiken als databaseprogramma GSAK voor al onze caches. Dit programma heeft een functionaliteit om de caches te controleren. Voordat we op stap gaan maken we een selectie van alle caches die we in de database hebben staan.
terp1234 Geplaatst 10 mei 2013 Geplaatst 10 mei 2013 GSAK is inderdaad de tool die je zoekt, maar wil je het zonder belemmeringen blijven gebruiken kost het eenmalig $30. Is het meer dan waard. Nieuw en geheel gratis is GAPP en kan vergelijkbare dingen, maar heb ik zelf nog niet echt geprobeerd. Als ik caches vanuit GSAK op mijn GPS laad (Oregon450), heb ik eerst alle cachedata in GSAK ververst. Daarna exporteer ik 4900 actieve en verse caches in mijn GPS. Ik overschrijf daarmee steeds de oude omdat alles in maar 1 gpx bestand staat. Zo is alles steeds actueel en hoef ik dus niet te vergelijken of alles nog in orde is.
Aanbevolen berichten