Spring naar bijdragen

Meerdere Pocket Queries Op Je Gps?


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

wij gaan binnenkort op vakantie, en ik wil een pocket query maken van de caches daar in de omgeving.
Ik heb er echter al ééntje van onze thuisomgeving op staan.

 

Kan ik die andere er gewoon bij zetten?

 

Liefs Domi

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Domi.

 

Dat ligt er aan hoeveel caches jij op je GPS kunt zetten en hoeveel er al op staan.

Ik maak meestal een PQ van 500 caches en kan op een Oregon dan minstens 4 PQ's kwijt,dit ligt wel aan het soort caches en aan het aantal WP,s.

 

Maar een antwoord op jou vraag is Ja 2 PQ,s op 1 gps moet lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn het er dan ook maximaal 2000? of kan je dan meer opslaan als je het op de sd kaart zet?

Binnenkort gaan we naar de Harz, en daar liggen er ontzettend veel. Omdat we niet precies weten welke we wel en niet gaan doen (afhankelijk van onze stemming en locatie daar), willen we zoveel mogelijk caches opslaan.

Zelf had ik gedacht om een aantal caches te verdelen over enkele sd kaartjes, met kaart en al. Maar als er meer dan 2000 op een sd-kaart gaan, is dat nog makkelijker.

We hebben een etrex 30, en een dakota 20.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twodutch, ik weet niet hoe jullie op vakantie gaan, maar als ik zie wat een berg electronica er tegenwoordig wordt meegesleept als ik met m'n gezin op vakantie ga.... Wij hebben dus altijd wel een laptop bij ons en zéker in de Europese landen hebben de meeste campings en hotels wel een (gratis) WIFI verbinding. Zo kan je dagelijks de benodigde (actuele!!!) caches binnenhalen en hoef je niet een GPS'r mee te nemen die uitpuilt van caches die je niet gaat lopen, maar wel je apparaat vertragen (althans da's mijn ervaring).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LeoCache,

Wij hebben geen laptop, maar wel een tablet. met het programma C:geo kan je oneindig veel caches in de tablet laden.

Alleen kan je niet van een tablet de caches naar de gps pompen. Maar we kunnen in geval van nood de coordinaten van de tablet overnemen naar de gps.

Kost wat tijd, maar op vakantie is die tijd er wel.

Bedankt voor het antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...