Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dan hebben we nu eindelijk een meningsverschil. Een luie stoel bestaat niet. Net als een gezellige bank of een warm behangetje. Ik ben lui, gezellig en warm.

8660534015_de20a3da4f_n.jpg

Geplaatst

Een artistiek meningsverschil hebben we dus niet. Dit is een mooie luie stoel.

En waarom trek jij je dochter voor? Alle cachers zijn gelijk vind ik :bag:

Voor de duidelijkheid: ik trek alle dochters voor.

Geplaatst

Wow! Daar heb je dus een dagtaak aan! Blijft bij mij alleen de vraag: hoe je dan aan dat pennetje van de baas komt! (maar dat is vast een ander draadje).

Vraagje voor Died: Als iemand iets onbegrijpelijks zegt, mag je dan ook naar het motief vragen?

Geplaatst
Vraagje voor Died: Als iemand iets onbegrijpelijks zegt, mag je dan ook naar het motief vragen?

Ja. Het is echter nog wel een kunst de vraag zo in te kleden dat je ook een eerlijk antwoord krijgt.

Geplaatst (bewerkt)

Iedere cacher kan hints van mij krijgen voor mijn caches. Ik wil graag dat mijn caches worden gevonden, maar ik wil ook graag dat men eerst de moeite heeft gedaan er zelf uit te komen. Dus ik geef slechts een duwtje in de rug en soms twee duwtjes. Hints vragen aan anderen dan de CO doet mij teveel denken aan de afschuwelijke site Geoleaks. Uitzonderingen maak ik echter wel. Als mijn dochter vraagt om een hint, dan verwijs ik haar niet naar de CO.

Sterker nog... ik had vandaag een mail in de box van iemand die nog maar 56 caches gevonden had, en om dus begrijpelijke redenen mijn cache niet gevonden kreeg. Ik geef zoiemand dus heel andere hints dan iemand die 1800 caches achter zijn naam heeft. Die weet namelijk eerder dat alles wat eigenlijk niet op een dergelijke plaats te verwachten is, een cache zou kunnen zijn.

Cachers met 56 founds zoeken vaak nog naar potjes en bakjes.

Dat deed ik in ieder geval wel.. en als ik geen potje of bakje kon vinden, keek ik eens omhoog of er een vogelhuisje hing....

bewerkt door @Wilbertoord
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...