De Haelder Geplaatst 3 februari 2013 Geplaatst 3 februari 2013 Wie o wie heeft er interesse om onze serie Maasgouw per fiets over te nemen? Bij uitblijven van reacties gaat deze serie zeer binnenkort het archief in.
JQ en LQ Geplaatst 3 februari 2013 Geplaatst 3 februari 2013 Jammer we wonen te ver weg. Hebben deze wel gefiets. Mooie route wij hebben er van genoten. Jq en Lq
Ringeling Geplaatst 3 februari 2013 Geplaatst 3 februari 2013 Zou idd erg jammer zijn als deze mooie serie zou verdwijnen. Ik heb hem destijds gefietst samen met DiedB en vond het een mooie tocht. Maar ik zit ook te ver weg voor overname. Deze serie verdient een adoptie!
Roos zoekt Schat Geplaatst 4 februari 2013 Geplaatst 4 februari 2013 Ik hoop wel dat deze blijft bestaan, helaas veel te ver weg voor overname. Succes met zoeken van een opvolger
Team Aragorn Geplaatst 4 februari 2013 Geplaatst 4 februari 2013 Ik zou zeggen, gewoon archiveren en laat andere mensen iets nieuws verzinnen voor dit gebied ... 2
Ringeling Geplaatst 4 februari 2013 Geplaatst 4 februari 2013 Ja, is ook prima! Dan kom ik weer eens terug in dit gebied. 1
Aanbevolen berichten