Spring naar bijdragen

Macro's Rangorde Caches O.b.v. Founds, Favorites E.d.


Kikker4

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plek plaats ....

 

Als wij ergens willen gaan cachen, kijken we altijd of er leuke caches te doen zijn. De waardering van anderen nemen we dan graag mee. Al snel kijk je dan naar het aantal favorite points, maar dit gegeven zelf zegt niet alles. Immers een cache die 100 x gevonden is met 20 favorites wordt feitelijk 'minder' gewaardeerd dan een cache die 10 x gevonden is met 10 favorites.

 

Vraagjes:

Weten jullie of er macro's beschikbaar zijn om binnen een selectie van caches (filter GSAK) inzicht te krijgen in,

- de verhouding founds/ favorites;

- de verhouding founds/ aantal dagen geleden dat de cache gepubliceerd is (hoe vindbaar is de cache)

- binnen my founds, een rangorde van caches op basis van het aantal dagen dat de cache gevonden is, nadat wij deze hebben gevonden (aantal dagen tussen onze found en de volgende found)

- binnen my founds, een rangorde van caches op basis van het aantal dagen dat de cache gevonden is, voordat wij deze hebben gevonden (aantal dagen tussen onze found en de vorige found)

- ...

 

Ik ben benieuwd!

 

Groet, Mark (Kikker4)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik op http://gsak.net/board/MacroIndex.php kijk en in de zoekbox "fav" typ, zie ik in ieder geval een favorite versus found ratio-macro

 

De rest zo te zien niet, maar wellicht kun je na het draaien van deze macro

met een vervolg-filter aan de slag.

 

---

 

Na even proberen een betere gevonden die meteen gesorteerd wordt op hoogste ratio:

http://gsak.net/board/index.php?showtopic=22995&st=0&&do=findComment&comment=170094

 

Beide hebben echter wel een beperking: je moet wel alle logs van een cache in GSAK hebben, anders krijg je een vertekende ratio.

bewerkt door Birdie.NL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De macro van kayteam heeft een probleem en dat is dat hij de ratio berekent van uit de logs die je in je database hebt. Dat betekend dat je eerst alle log's moet downloaden (en dat is een hele hoop data en deze data heeft een uur limiet als je de GSAK/GC.com API gebruikt).

 

Mooier was het ratio systeem van geo dór maar ja das ter zielen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...