team wolfje Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 (bewerkt) Hallo Ik heb onze naam verander aleen op .com heet ik nu Team Wolfje en op.nl; Wolfje Op .com staat ik nu op 2 founds ipv alle andere Hoe kan ik dit aanpassen ? Groetjes Wolfje 14 januari 2013 bewerkt door Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 .com en .nl zijn twee onafhankelijke organisaties. Als je je naam bij de een verandert hoeft dat niet perse bij de ander. Het gaat niet automatisch. Hier op .nl kan je een ticket aanmaken met verzoek om je naam te veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Chaos74 Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Hoi ik zit met hetzelfde probleem. Ik ben over gegaan ben Bessica-up74 naar Team Chaos74. Hoe maak ik zo'n ticket aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2013 .com en .nl zijn twee onafhankelijke organisaties. Als je je naam bij de een verandert hoeft dat niet perse bij de ander. Het gaat niet automatisch. Hier op .nl kan je een ticket aanmaken met verzoek om je naam te veranderen. maare met de naam wolfje was het gewoon een account op beiden sites Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Je kunt een ticket aanmaken via http://www.geocaching.nl/support/index.php?pid=newticket (gevonden via de homepage > Contact us) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 .com en .nl zijn twee onafhankelijke organisaties. Als je je naam bij de een verandert hoeft dat niet perse bij de ander. Het gaat niet automatisch. Hier op .nl kan je een ticket aanmaken met verzoek om je naam te veranderen. maare met de naam wolfje was het gewoon een account op beiden sites Je hebt je met dezelfde naam bij 2 organisaties aangemeld. Perfect. Maar je hebt dat echt zelf gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden