Odlaniger Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 Een zekere dame in Zandvoort Als cacher een beetje ontspoord .....
keske27 Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 Hallo all, Ik krijg rillingen op mijn rug En als ik dat krijg dan is er iets niet pluis. Is deze Sprinkhaan wel zo vrouwelijk en heeft ze niet meerdere caches gevonden onder een andere naam?? Maar dan onder een mannelijke naam?? Zomaar wat vragen. Nu nog wat antwoorden.
Twin Peaks Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 ze doet hier graag verhaal,maar reageert soms wat basaalwaardoor menig topic ontspoortzoiets?
Odlaniger Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 Inderdaad, er klopt iets niet. ze doet hier graag verhaal,maar reageert soms wat basaalwaardoor menig topic ontspoortzoiets? Prima!
Twin Peaks Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 OK dit is hem dus. Een zekere dame in Zandvoort Heeft iets van geocaching gehoort ... ze doet hier graag verhaal,maar reageert soms wat basaalwaardoor menig topic ontspoort Wie volgt?
sprinkhaan Geplaatst 26 januari 2013 Auteur Geplaatst 26 januari 2013 Pff dit is eigenlijk niet mijn beste punt ( stip)
Twin Peaks Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 Mmmm...een nieuw sprookje? "de Gelaarsde Sprinkhaan" ?
Odlaniger Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 Das interessant. Zelf koop ik bijna iedere week schoenen, laarzen hou ik niet zo van. Je bent nog geen 50, draag jij hoge hakken?
Twin Peaks Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 (bewerkt) Natuurlijk.... want als je dan een strand- / boswandeling maakt, laat je een spoor van eehhh stippen achter, haha 26 januari 2013 bewerkt door Twin Peaks
Odlaniger Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 Foto graag, Springinhetveld. Het is gebruikelijk op .nl dat we ons een voorstelling kunnen maken met wie we gezellig kletsen.
Team Professor X Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 Er was eens een Sprinkhaan heel spontaan, die kwam vol ideeen onder een steen vandaan. Stippen hier, stippen daar, Voor elke sukk... ligt wat klaar. Gelukkig alleen de ECHTE cachers kunnen dit weerstaan! 3
Odlaniger Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 Maar Sprinkie, er wordt getwijfeld aan je identiteit. Zelfs of je juist bent geslacht, menigeen vraagt zich af: is hij wel een vrouw? Het lijkt hier wel een café. Wie wil er nog een colaatje? de-fam, steek jij de BBQ aan? Ik trakteer, ben Immers (hij wil geen penalty's meer nemen) morgen jarig. Flintstone, mag ik jouw busje een keer lenen? Iedereen schrikt zich rot als ze mij eruit zien komen i.p.v. de jongeman met zijn buik volgeschreven met eindcoördinaten. En nu denkt iedereen: laat Odlaniger maar carambalen. Gelijk hebben jullie.
Odlaniger Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 Vlindertje, ik ben bezig met een cache The Butterfly Effect, al mee begonnen voordat ik jou hier in het café voor het eerst ontmoette, dus slaat niet op jou.
Aanbevolen berichten