Spring naar bijdragen

Geotours.tk


Aanbevolen berichten

Voor de geïnteresseerden: ik heb iets in elkaar gestoken. Omdat er toch wel wat vraag is naar de 'cachegidsen' heb ik (of zal ik ze) verzamelen op deze site:

 

http://www.geotours.tk/

 

Je kan je mailadres achterlaten en dan word je direct op de hoogte gehouden als er ne nieuwe tour online komt. Veel plezier!!

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben niet de juiste persoon om dat te beantwoorden. Ik vind het leuker om zelf de dingen (waaronder caches) zelf uit te zoeken. Je hebt schrijft een aantrekkelijk cachegids, maar ik wil zelf verrast worden tijdens het cachen door wat ik ga beleven en op deze manier weet ik al wat mij te wachten staat.

Dus niks ten nadele van je site, maar cachegidsen zijn niet aan mij besteed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik moet zeggen dat ik dit uitstekend vind! Afgelopen jaar had ik mijn zoon beloofd om samen naar de Ardennen te gaan om daar wat avontuurlijke caches te gaan doen (gezellig samen een weekendje op pad). Maar ja, wáár begin je dan met zoeken naar leuke caches? Op de site van de link stonden dus zomaar een paar Ardennen caches om in een dagje te kunnen doen. Leuk toch als je niet bekend bent in een omgeving? Voor mij wel. :clap:

 

Groet, Leo

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...