Team-Alf Geplaatst 28 december 2012 Geplaatst 28 december 2012 (bewerkt) De laatste tijd als ik caches inlaadt verschijnt er bij het openen van de waypoint pagina een pop-upschermpje met een toetsenbord om denk ik de cachenaam te veranderen. Voorheen had ik dit nooit. Bovendien is het irritant om iedere keer op quit te drukken om het toetsenbordje weer te laten verwijnen. Wie heeft de oplossing? Edit: titel moet natuurlijk waypoint zijn! 28 december 2012 bewerkt door Team-Alf
terp1234 Geplaatst 28 december 2012 Geplaatst 28 december 2012 Misschien handig om te vermelden om wat voor een apparaat dit gaat.
Team-Alf Geplaatst 28 december 2012 Auteur Geplaatst 28 december 2012 Misschien handig om te vermelden om wat voor een apparaat dit gaat. Da's een goeie!!! Het gaat om een Garmin GPSmap 60CSx
neus Geplaatst 29 december 2012 Geplaatst 29 december 2012 Volgens mij komt dit omdat je gaat zoeken op naam en niet op dichtsbijzijnde. Oplossing is om als het toetsenbord in beeld verschijnt op de knop menu te drukken en dan "zoek dichtstbijzijnde " te selecteren.
Team-Alf Geplaatst 29 december 2012 Auteur Geplaatst 29 december 2012 Volgens mij komt dit omdat je gaat zoeken op naam en niet op dichtsbijzijnde. Oplossing is om als het toetsenbord in beeld verschijnt op de knop menu te drukken en dan "zoek dichtstbijzijnde " te selecteren. Jij hebt er een neusje voor!!! Probleem opgelost. Bedankt! Team-Alf
Aanbevolen berichten