DeBoer Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 (bewerkt) Sinds ik een nieuwe computer heb, heb ik problemen met de cachekaart op geocaching.com. Als ik wil inzoomen wordt de kaart groot, maar zoomt niet in en als ik wil uitzoomen wordt de kaart klein, maar zoomt niet uit, in beide gevallen loopt de kaart dan vast en kan ik er niets meer mee. Alle andere kaarten buiten geocaching.com hebben dit probleem niet. Ik heb al contact gehad met groundspeak en die raden mij een andere browser aan. Ik werk nu met Windows 8 en internet explorer. Heeft iemand nog meer goede raad voor mij??? 19 december 2012 bewerkt door DeBoer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stekelbaars Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Als je internet explorer gebruikt, is dat dan de "metro style" versie, die in het startscherm staat? Heb je het ook al geprobeerd met de desktop versie? Heb je ook al een andere browser geprobeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeBoer Geplaatst 19 december 2012 Auteur Share Geplaatst 19 december 2012 Ik heb zowel de metro als de desktopversie gebruikt, met hetzelfde resultaat. Een andere browser heb ik nog niet geprobeerd omdat alle andere kaarten het bovengenoemde probleem niet hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stekelbaars Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Ik gebruik zelf firefox onder windows 8 en heb dan geen problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden