Spring naar bijdragen

vliegveldjes


Geepjes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Door tijdens het invoeren van de waypoint direct te melden wat voor een waypoint het is en niet de vreemde vliegveldwaypointsymbool te gebruiken.

Raar is dat het zo standaard in je GPS zit.

Ik heb het wel maar dan standaard in OziExplorer op mijn PC.

Standaard op mijn GPSen (Etrex Venture en GPSmap 76S) staan ze als Waypoint vermeld

 

Je kunt ze dus handmatig veranderen per stuk of alles downloaden naar je PC en daar met een programma als OziExplorer, Gartrax, EasyGPS, ExpertGPS en nog een zooi ze op je PC te veranderen en dan weer naar je GPS te uploaden

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Verander dagelijks van sleur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kom ik daarvan af zonder ze 1 voor 1 te wijzigen?

Je bestaande waypoints kan je, zoals Kruimeldief als schreef, in een ander programma wijzigen.

Nieuwe waypoints kun je in OziExplorer wel automatisch van een ander symbool voorzien.

Als je in de waypoint eigenschappen een waypoint aanpast, zoals je ze voortaan hebben wilt, en je drukt dan op de knop 'Standaard', dan zal in het vervolg elke waypoint die je zelf aanmaakt, zijn zoals je wilt. Tenminste, bij mij werkt het zo. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je in Ozi in één klap een bepaalde eigenschap van een selectie aan waypoints wilt veranderen kun je dat zo doen:

(werkt alleen met wat hogere Ozi versies)

- toon de waypoint list (met de button links naast 'line' die onder menu item 'help' te zien is)

- selecteer de caches die je wilt veranderen

- klik in de waypoint list de knop met het '1'-tje + pijltje (links naast de bull's eye knop)

- kies naar believen wàt je wilt veranderen!

 

... en je drukt dan op de knop 'Standaard' ...

Waar bedoel je? In je GPS (welke dan)? Of in Ozi, of een ander pakket?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...