Emmynem Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 (bewerkt) Ik heb in een ver grijs verleden al eens een tijdje gecachet. Daar heb ik ook een aantal caches gevonden waarvan er een aantal niet bestaan. Is het mogelijk om de gevonden caches van dat oude account over te hevelen naar mijn huidige account? (Ik zie een geschikter plekje, maar kan het topic niet meer verwijderen of verplaatsen... Sorry daarvoor) 13 december 2012 bewerkt door Emmynem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Logjes overhevelen naar een nieuw account is een kwestie van knippen en plakken. Er is geen speciale functie voor. Hopelijk zijn het er niet al te veel ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Je had beter je oude account een nieuwe naam kunnen geven, dan was alles ineens onder je nieuwe naam gekomen. Nu zal je de gearchiveerde caches opnieuw moeten loggen mits ze niet volledig gelocked zijn. Suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmynem Geplaatst 13 december 2012 Auteur Share Geplaatst 13 december 2012 Grootste gedeelte is wel al verdwenen. Helaas. Doe ik wat ik kan gewoon over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Wat bedoel je met "verdwenen"? Als ze gearchiveerd zijn, kun je ze gewoon nog via je oude find-logs terug vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmynem Geplaatst 13 december 2012 Auteur Share Geplaatst 13 december 2012 Yep dat kan wel, maar de caches zijn in het archief geplaats en dus niet meer te loggen. Is op zich geen ramp, op een enkele cache na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Je kunt gearchiveerde caches gewoon loggen, tenzij ze vergrendeld zijn, wat maar zelden het geval is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden