Jarod67 Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Vraag is, geeft Birdseye van garmin een extra waarde bij het Geocachen? Vrgr, Jarod67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Vraag is, geeft Birdseye van garmin een extra waarde bij het Geocachen? Vrgr, Jarod67 Nope. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barnold Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 het binnenhalen van luchtfotos voegt weinig toe. je kunt met de birdseye-functie ook voor een aantal landen, bijv UK en Dld, de echte topokaarten als rasterbeeld binnenhalen. dat heb ik voor mijn vakantie in UK gedaan. dat werkt wel erg prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Zo zie je maar. Meningen verschillen. Gelukkig maar. Zelf heb ik de benodigde Topo kaarten en anders is er nog OSM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barnold Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 mwet birdseye kun je dus stukjes topokaart kopen. dat is heel wat handiger/goedkoper dan de kaart voor een groot deel van het land kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Das waar, maar ook: je birdseye account kun je gebruiken om gescande kaarten als birdseye op je gps te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden