de kikkers Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 (bewerkt) 100% een volmondig JA. De Kikkers vinden je stoer Tov. De héééééle dag in je eendje op stap. Goed gedaan 16 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Zou de muntthee nog warm zijn? Ik lust wel een kopje. Zo eens kijken of mijn veldtelwerk beter is dan dat van de Miss Piggy's. Als het goed is komt straks als cache nummer 700 geluid op het overzicht te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Ik ga onmiddellijk een héle gróó-te pot muntthee voor je zetten, Tov Mét hooning? Op hoeveel staat de dagteller? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Ik denk 7: Knopen Hengstepad Uitwaai cache Licht Zeehelden Geluid 12/12 Licht en geluid bonus links laten liggen ivm ontbreken van 9V accu. Helderse vallei links laten liggen ivm het juist niet ontbreken van hoogtevrees. Misschien dat ik de volgende keer wel dapper genoeg ben om naar boven te lopen, maar vandaag in ieder geval niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Mooi aantal Laten de Kikkers nu toch in het bezit zijn van een 9 V batterij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Waarom zijn jullie niet meegelopen dan? Ik heb me vanmorgen het schompes gezocht naar zo'n geval, maar alleen technisch teamlid weet blijkbaar waar ze liggen. En die was natuurlijk nog in Dromenland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Dat kón niet Wij waren hulplijn! En telefonisch is er geen aanvraag voor negen volt binnen gekomen. Een volgend keertje dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Over een paar maanden in de herkansing. Ben aan wel meer caches niet toegekomen vandaag. Het werd veel te vroeg donker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Eind juni is er waarschijnlijk een Event in Den Helder. Er wordt nu al hard gewerkt aan de voorbereidingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Dat is wel weer erg ver weg. En dan moet ik maar net kunnen met mijn werk. Waarschijnlijk kom ik toch wel iets eerder terug. Het aantal ongebruikte printjes in mijn rugzak is groter dan het aantal gebruikte. Nog genoeg te doen lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Ik schrijf nog snel even mijn log voor de uitwaai cache af en ga er dan weer vandoor. Accu van de laptop is bijna leeg, dus kom vanavond tussen half 9 en 9 wel weer aanzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Het aantal ongebruikte printjes in mijn rugzak is groter dan het aantal gebruikte. Daar hebben wij nu óók altijd last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Wij niet, wij laten ze in de auto liggen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Lijkt me toch ook niet handig. Moet je alles tijdens de cache uit je hoofd doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 De actuele zit natuurlijk op ons cacheplankje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten