Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 (bewerkt) kan iemand mijn zus tot de orde roepen? ik zoek een rijmwoord voor buiten en er komt alleen maar onzinnigheid uit spruiten. 1 december 2012 bewerkt door Helmine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ehh, zo goed ben ik niet hoor. Bij dat soort moeilijke woorden draai ik altijd de zin om. Die ik wist mocht niet... M.a.s.t......e.r.e.n Buiten? Zuipschuiten, platspuiten, ijdeltuiten, gedragstherapeuten, scheepsbeschuiten.... Allemaal geweigerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 En dan heb ik nog niet eens dat beloofde glas wiskey gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Niks mis mee, laat Helmine maar lekker zelf fluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Boom met kluiten, bruine beren, oude kleren, rijpe peren, schorse neren, vize spruiten, ijdeltuiten, rot fluiten, plas tuiten, jomanji buiten, muiten 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 kijk daar heb je wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ha! De whisky komt op tafel! Wie wil er een glas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 OK. Het zwaar werk maar dan drinken we hem alleen op. D'r zit niks anders op... HELP ze krijgt hem niet open!!! O. Hij heeft een kurk. Sante! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Zuipschuiten, op het andere loket is een vraag 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Wordt aan gewerkt. Wij gaan ondertussen verder met de juiste voorbereiding voor morgen. Werkte bij de hunt ook zeer goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ik moet nog beginnen met de voorbereidingen voor morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Gauw een fles openen dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ik heb lekker een kopje muntthee gepakt. En de tomtom uit de auto gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 zo, 5 strofen lang dichtwerk is afgerond en klaar voor verzending. Borrel staat op tafel. het enige dat nog ontbreekt is wat te knabbelen. iemand een lekkere suggestie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Tja ligt eraan waar je van houdt. Knisperende gefrituurde sprinkhanen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten