thex Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 (bewerkt) Nee was ooit "uitgevoerd" na misbuik, maar de laatste update ..... Vies rode knopje met streep rechts. 1 december 2012 bewerkt door thex 2
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 Nee was ooit "uitgevoerd" na misbuik, maar de laatste update ..... Vies rode knopje met streep rechts. IK snap er nog steeds he-le-maal niets van...
thex Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 Naast kikkergroene knopje recht met een plusje 2
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 Naast kikkergroene knopje recht met een plusje Zóó hééél er-rug blond ben ik niet nou óók weer niet hoor Thex! Ik weet écht, nog net overigens, het verschil tussen kikkergroen en stoplichtrood. Maar wat is de functie ervan precies? Dáár snap ik géén snars van
Birdie.NL Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 (bewerkt) Het is een soort Facebook (like / not like) of Google + (+ geven) waardoor je goedkeuring / afkeuring laat blijken over een bericht. Na eerder misbruik is dat uitgezet op dit forum. Blijkbaar is er een update geweest van de forum-applicatie (: al zie ik dat "Bekijk nieuwe inhoud" nog steeds een foutmelding geeft). 1 december 2012 bewerkt door Birdie.NL
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 Ja Birdie en dat laatste verdient dan weer een vette -
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 Ja Birdie en dat laatste verdient dan weer een vette - Moet die streep dan in het groen of in het rood gezet worden...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 Ik heb geen quota meer over Heb je een beperkt aantal dan?
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 Ik heb geen quota meer over En nu? Moet je dan de rest van de dag je mond houden of zo? 1
hooningkorf Geplaatst 1 december 2012 Auteur Geplaatst 1 december 2012 Kikker bedankt voor de prijs denk dat ik van de meel een brood bak
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 Dat zou kunnen betekenen dat een kikkertje dan misschien minder hard zou mogen kwaa-ken?
Aanbevolen berichten