de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Trouwens een nieuw account aangemaakt, Ynrab. Nou Ynrab, kom maar binnen met je knecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Nee, nee, ik ga niet zwartepieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 :lol1: Ik zou echt niet weten waarom ik nu steeds moet lachen. Is er misschien nog een glaasje rum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Kikker, de fles mag leeg. Het is maar één keer zondag deze week, dus geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Lekker lachen Kikkertje, is het mooiste wat er is. En Nee Od, als er gezwartepiet word, dan ben ik er als een razende sint bij. Trouwens ik zag gister Groene pieten lopen in Utrecht, en kon het niet nalaten om tegen zo'n groen mannetje te zeggen "Mooi pak, alleen het hoofd staat er niet op" het werd me niet in dank afgenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Werd toen Groen Link? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Dat wel...Hij pakte zijn vliegende schotel en vloog zo weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Lekker ontspannen sfeertje in dit café. Beter dan in het café hiernaast, waar ze met barkrukken om zich heen slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Zeker ontspannen....Hoever ben je met de kerst cache ? al klaar? Ik heb nu ook alle fysieke WP's klaar, het word weer een ouderwetse de-fam cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ik heb overigens mijn bedenkingen tegen de huizige zwarte pieten. Vroeger waren het gewoon domme moriaantjes die pepernoten uitdeelden. Tegenwoordig zijn het meisjes van de balletschool, pietjes met een hoog stemmetje. De WP's voor de kerstcache heb ik verzameld, maar nu afwachten voor wie ik de cache maak. Zo te horen heb jij er veel werk in gestoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ik heb overigens mijn bedenkingen tegen de huizige zwarte pieten. Vroeger waren het gewoon domme moriaantjes die pepernoten uitdeelden. Tegenwoordig zijn het meisjes van de balletschool, pietjes met een hoog stemmetje. Een soort Tuthola's ? dan noemen we ze toch zwarte grietjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Zwarte grietjes met zwarte t...... Sorry Kikker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 (bewerkt) Kikkertje had denk ik liever voor groene grietjes met groene t..... gegaan 2 december 2012 bewerkt door de-fam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Of voor groene knullen Kikker, nog een rummetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Doe mij er ook maar 1, ik ben wel toe aan iets stevigs....Rummetje dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten