brozem Geplaatst 21 oktober 2012 Geplaatst 21 oktober 2012 Kan ik mijn GPS VDO PN1000 gebruiken in de auto om te geocachen. Ik zag op het snertevent dat iemand dat deed met een Garmin Nuvi. Ik vond dit super handig. Tijdens het lopen een Garmin. Is hier speciale software voor nodig ?? en hoe doe ik dit. M.v.g. Dick van EL.
elmo1979 Geplaatst 21 oktober 2012 Geplaatst 21 oktober 2012 Neem aan dat je in elke navi gewoon coordinaten in kan voeren , bij sommige caches moet je dan wel een suv hebben anders rijdt het zo slecht over die smalle bospaadjes
Van Stolk Geplaatst 22 oktober 2012 Geplaatst 22 oktober 2012 (bewerkt) De nuvi is vrijwel gelijk aan de zumo. volgens mij. En de zumo kan alleen coördinaten bijhouden, dus alle achtergrond informatie zoals beschrijving,log's en hint kan hij niet bevatten. Dus ik neem aan dat de Nuvi dat ook niet kan. Ik heb trouwens wel gewoon geprobeerd en het kan ook wel. Ik het met de zumo mijn eerste cache gevonden. Ook had ik op mijn laatste rit naar mijn vakantie bestemming de pocket queries er bij ingeladen staan. Verder zijn het wel geweldige apparaten om mee te rijden. :yes: Edit,17:15 Geloof ik niet echte een antwoordt op je vraag. 22 oktober 2012 bewerkt door Van Stolk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden