bastos Geplaatst 27 september 2012 Geplaatst 27 september 2012 Ik had een veertigtal caches ingeladen,en heb die verwijdert door op de gps in het menu(dus niet via de pc). Ze zijn allen weg,wanneer ik nu het toestel aansluit zie ik ze nog allemaal staan in mijn gpx map. Maar op mijn magellan gc zie ik ze niet meer,als ik op het icoon druk. Heb al naast de usb aansluiting reset gedaan ,noppes niets helpt,wat denken jullie??.
thex Geplaatst 27 september 2012 Geplaatst 27 september 2012 Je schrijft toch dat je ze op de gps verwijderd hebt en niet via de pc. Is het dan niet logisch dat de waypoints op de gps niet zichtbaar zijn ?
bastos Geplaatst 27 september 2012 Auteur Geplaatst 27 september 2012 (bewerkt) Dat is juist ,maar wanneer ik een cache er terug op wil zetten zegt deze hij bestaat reeds,moet hij overschreven worden of annuleer. Er staan nu zo,n dertigtal erop (ik zie ze wanneer ik in de gpx map kijk Normaal zou de dichtszijnde moeten eerst staan toch,wel er staat geen enkele op,dat snap ik niet. Het euvel is ondertussen opgelost, 27 september 2012 bewerkt door bastos
Aanbevolen berichten