Spring naar bijdragen

Geozine Spoiler


Bunbury Junior

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dat plekje is er, maar het is nog leeg.

 

Vinnie komt hier niet zo vaak meer. Hij heeft het te druk met zijn satelliet-avonturen.

Mooi toch als je zo je euro's kan verdienen. Er zijn 15.000 cachers in Nederland. Vast wel iemand die die PDF's op de site Geozine wil zetten. Misschien jijzelf wel Vlindertje? Je schijnt vaak meer te weten wat er achter de schermen speelt dan wij.

Ik weet niet hoe dat moet, maar zoveel werk lijkt het me niet.

Maar dan de factor "dankbaarheid" of "schouderklopje". De meeste nieuwe initiatieven en ideeën worden veelal door Jan en alleman bekritiseerd en afgebrand. Geen wonder dat veel mensen die eerst vrolijk en spontaan hun nek uit steken voor een hobby, later denken.....zoek het maar uit!

En dat geldt natuurlijk niet alleen voor het geocachen, maar toch...... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat plekje is er, maar het is nog leeg.

 

Vinnie komt hier niet zo vaak meer. Hij heeft het te druk met zijn satelliet-avonturen.

Mooi toch als je zo je euro's kan verdienen. Er zijn 15.000 cachers in Nederland. Vast wel iemand die die PDF's op de site Geozine wil zetten.

 

Ik dacht laat ik me er even in mengen. Om de domeinnaam te sparen en de nieuwe ideeën heb ik wel al iets met de website gedaan (op de achtergrond).

Ik heb Vinnie al wel een mail gestuurd met de vraag om de oude Spoilers. ik had deze helaas niet meer op mijn eigen harde schijf staan.

Graag bied ik ze dan via die weg weer aan.

 

Met Groet

Jeebeevee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht laat ik me er even in mengen. Om de domeinnaam te sparen en de nieuwe ideeën heb ik wel al iets met de website gedaan (op de achtergrond).

Ik heb Vinnie al wel een mail gestuurd met de vraag om de oude Spoilers. ik had deze helaas niet meer op mijn eigen harde schijf staan.

Graag bied ik ze dan via die weg weer aan.

 

Met Groet

Jeebeevee

Dat bedoel ik! :thumbup:

schouderklopje.jpg

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...