Spring naar bijdragen

Geocoi


c.dieker

Aanbevolen berichten

Ik heb vorig jaar mijn Geocoin gedropt in Frankrijk tijdens mijn vakantie.

Als doel heeft het meegekregen om terug te keren naar een cache in mijn omgeving.

Nu heeft een franse "collega cacher" hem opgepikt en vervolgens megenomen naar ruim 20 verschillende caches.

ik heb hem al diverse malen gevraagd om de coin te droppen, zodat het zijn reis kan vervolgen.

Hier krijg ik helaas maar geen reactie op. Laatste activiteit was op 20 mei.

 

Weke actie zou ik nog kunnen nemen?

 

Groet

C.Dieker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Pfoe. ik ben bang dat je niet veel meer kan doen dan mailen.

Ik heb ook zo iemand gehad, die mijn coin telkens liet discoveren op een event. Echt zo frustrerend.

Misschien kan je nog op je coin pagina heel groot zetten dat hij van cache tot cache moet tot de coin weer bij je is.

 

Als een keer iemand de coin bij hem discovered kan de collega cacher hem erop attenderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]

ik heb hem al diverse malen gevraagd om de coin te droppen, zodat het zijn reis kan vervolgen.

[...]

 

Pfoe. ik ben bang dat je niet veel meer kan doen dan mailen.

[...]

 

Het is allemaal heel vervelend, maar zoals al vaker is gezegd op het forum moet je een coin of travel bug als verloren beschouwen op het moment dat je hem in een cache achterlaat. Elk teken van leven dat je daarna nog ontvangt is een cadeautje, maar discoveren en dippen maken het leven van een TB-eigenaar niet leuker.

Natuurlijk kun je iemand een paar keer e-mailen met het verzoek om de trackable te droppen, maar als daar geen gehoor aan wordt gegeven moet je je op gegeven moment gaan afvragen of het sop de kool wel waard is.

 

Sterkte met dit micro-rouwproces.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...