Spring naar bijdragen

Etrex 10


gewandeld

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

de 10 is de meest simpele van alle etrexen die heeft alleen een pijl wil je ook de kaart zien van de plek waar je bent (makkelijk) moet je de etrex 20 hebben

de 30 heeft ook een kompas als je snelheid langzaam is houdt deze een betere fix op het 0 punt

 

ik zou de 10 laten liggen. want een kaart met cachen is wel heel erg makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je geen premium bent, kun je alleen cache voor cache laden met niet alle info er in. Als premium kun je ook pocket queries (tot 1000 caches) opvragen en je krijgt cache omschrijvingen, extra waypoints van bv multi's en hints mee. Kaartjes krijg je sowieso nooit mee vanuit geocaching.com. Die moet je zelf op je GPS regelen (of Garmin Topo kaarten of gratis OSM kaarten).

Alternatieven zijn er genoeg bij Garmin, zoals de Dakota, Oregon, Montana, 62. Het is maar wat je allemaal wilt en uitgeven. Op de Garmin site kun je de modellen aanklikken en de specificaties naast elkaar zien of ga naar een zaak waar ze ze verkopen om zelf in de hand te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben een etrex 10. Als je premium member bent bij GC kan je de cachebeschrijvingen ook inlezen (gaat natuurlijk eigenlijk vanzelf). Je kunt er geen kaarten inladen. Je kunt wel een kaartfunctie selecteren, maar daarop staan eigenlijk alleen de door jouzelf ingegeven waypoints en de caches die je geladen hebt t.o.v. jouw positie.

Wij hadden deze week behoorlijk problemen met de nauwkeurigheid van de etrex 10 in het bos. In het open veld geen problemen.

Moest ik opnieuw een nieuwe gps-ontvanger kiezen, dan werd het niet opnieuw een etrex 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

staar je niet blind op het zogenaamde paperless cachen, dat stelt echt geen ruk voor.

werkt leuk bij een tradi, maar bij een multi heb je er echt niks aan

je mag dan ieder volgend waypoint met de hand intikken ipv je het volgende waypoint uit de lijst met waypoints kan kiezen.

 

btw, ik heb een eTrex20 en ben er zeer tevreden over

bewerkt door Bolle1961
Link naar opmerking
Deel via andere websites

staar je niet blind op het zogenaamde paperless cachen, dat stelt echt geen ruk voor.

werkt leuk bij een tradi, maar bij een multi heb je er echt niks aan

je mag dan ieder volgend waypoint met de hand intikken ipv je het volgende waypoint uit de lijst met waypoints kan kiezen.

 

btw, ik heb een eTrex20 en ben er zeer tevreden over

 

Je kan de waypoints in waypoint beheer vinden. Dus je hoeft niet zelf in te voeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...