Peetee Geplaatst 28 maart 2004 Geplaatst 28 maart 2004 Ik heb vanmiddag de SBB-gpswandeling in Schoonloo gedaan. Heel mooie tocht in een rustige omgeving (12 km lang en helemaal niemand tegengekomen!) Onderweg uiteraard even gekeken of er automatisch naar de zomertijd overgeschakeld was, en dit was natuurlijk het geval. Toen ik echter door de schermen bladerde om te kijken hoe laat de zonsondergang zou zijn, zag ik dat die tijd niet was aangepast aan de zomertijd. Nog steeds ging de zon volgens de Vista onder om 19.02 uur, hoewel dat nu dus toch echt 20.02 uur moet zijn. Een foutje van de Vista of hebben meer types hier last van?
S@NL - Tex (SST) Geplaatst 28 maart 2004 Geplaatst 28 maart 2004 Net FF snel op m'n eterx gekeken en die zegt ook dat de zon even na 7 ondergegaan is. De tijd staat goed dus zou het idd even na 8 moeten zijn.
superboppe Geplaatst 31 maart 2004 Geplaatst 31 maart 2004 Heb je deze bug toevallig al naar Garmin gemaild? Zijn ze wel gevoelig voor. Heb ooit om de calculator gevraagd en gekregen :-) En de page-up en -down function van de zoom-keys heb ik ooit voorgesteld. En met mij wellicht nog vele anderen...
Gast Stealth Geplaatst 31 maart 2004 Geplaatst 31 maart 2004 Hoi Peetee, Heb net op mijn Vista gekeken, maar daar wordt wel de juiste tijd vermeld. Vandaag zon op: 07.22 uur en onder om 20.12 uur. Heb je op het zon/maan scherm wel de juiste datum links boven in staan? Andere mogelijkheid; Werkt jouw Vista op softwareverie 3.60? Als dit allemaal klopt zou ik het verder ook niet weten. Groet Team Stealth,
superboppe Geplaatst 31 maart 2004 Geplaatst 31 maart 2004 Welke eTrex is het trouwens? Mijn Vista (FW 3.60) laat wel de correcte tijd zien...
Peetee Geplaatst 31 maart 2004 Auteur Geplaatst 31 maart 2004 Heb net op mijn Vista gekeken, maar daar wordt wel de juiste tijd vermeld. Ik heb net even gecheckt, en inmiddels geeft de mijne ook weer de goede tijd weer ... Misschien een bugje dat alleen optreedt op de dag van overgang wintertijd-zomertijd v.v.?
S@NL - Tex (SST) Geplaatst 31 maart 2004 Geplaatst 31 maart 2004 Mijn basic etrex staat intussen ook op de juiste tijd.
Aanbevolen berichten