zonnestraal Geplaatst 29 juli 2012 Geplaatst 29 juli 2012 Hallo, Ik heb sinds kort een laptop Windows 7. Echter herkent deze mijn Vista HCX niet terwijl deze wel compatibel zou moeten zijn. Ik heb de nieuwste usb driver geinstalleerd, en de software op de gps ook geupdate. De computer geeft aan dat er een onbekend apparaat aangesloten is. Via de probleemoplosser en/of apparaatbeheer laat ik xoeken naar software maar er wordt niets nieuws gevonden als USB driver versie 2.3.1 Verder ben ik geen computer expert en houdt het hier voor mij op. Heeft iemand suggesties? Alvast bedankt.
thex Geplaatst 30 juli 2012 Geplaatst 30 juli 2012 (bewerkt) Zou moeten werken. Hier een 60csx doet het wel op een windows 7 notebook. De 62S moet ik nog eens uitproberen. Zie ook Klikkkerdeklik 30 juli 2012 bewerkt door thex
zonnestraal Geplaatst 30 juli 2012 Auteur Geplaatst 30 juli 2012 Thanks voor jullie reactie. Dat van de usb poort, daar lag het probleem niet. De oplossing heb ik gevonden in het Klikkerdeklik van thex. In de verwijzing naar waar de USB driver wordt opgeslagen bij downloaden en installatie. Het lijkt nu te werken. Nogmaals bedankt voor julle hulp!!!
Aanbevolen berichten