endro Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 hallo allen ik ben opzoeken naar een app of programma dat ik zo kan gebruiken waarbij men muziek noten kan omzetten naar muziek ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Dan zit je hier op het verkeerde forum. Dit is nl een geocache forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lôntje Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 er zijn ook caches met muzieknoten hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brunsting Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Je bedoelt neem ik aan een programma waarin je noten kunt noteren om daarna de melodie af te laten spelen? Dat kan met MuseScore. Dat is een Opensource programma, dus gratis. Je moet wel de noten eerst handmatig invoeren. (programma is de downloaden vanaf http://musescore.org) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden