Spring naar bijdragen

Etrex 30 Calender


vandevalletjes

Aanbevolen berichten

Heb sinds een week de etrex 30 gekocht mede omdat je kan zien welke geocache je gedaan heb zodat ik niet alles hoef op te schrijven. Nou heeft het gewerkt, maar als ik nu ga kijken zie ik bij de datum een kruisje staan maar niks over de geocache. Wat moet ik instellen om het wel te zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In de Gamin map van je toestel vind je het textbestand 'geocache_visits.txt'. Hier worden alle als gevonden aangemerkte caches in weggeschreven. Dit bestandje kan je gewoon met een teksteditor bekijken.

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien kun je dat bestandje op geocaching.com via fieldnotes inlezen en zo makkelijk de gevonden caches loggen.

 

Deze optie is volgens mij alleen voor Pm beschikbaar.

 

Als ik om mijn gps kijkt in de kalender als ik een cache gevonden hebt dan ga ik op de datum staan en zie onder in het scherm 1/1 gevonden geocaches en dan klik ik met de joystick op de datum en dan zie ik de GC code van die cache.

 

Ik hoop dat je hier mee verder kan. Ik heb zelf ook een Etrex 30

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo,

 

Ik lees vaak op dit forum mee, maar nu reageer ik ook even. Ik heb namelijk exact hetzelfde 'probleem'.

Ik kan ook de gevonden gc codes ineens niet meer zien in de agenda. Wél hoeveel er gevonden zijn op een bepaalde datum, maar als je dan op de datum klikt zie je alleen maar een 'plusje', zoals vandevalletjes al omschreef.

Hopelijk heeft iemand een idee hoe dit kan, want deze functie is wel erg makkelijk!

(Ik ben overigens premium member met een etrex 20 en eerder heeft het wel gewerkt).

 

Groentje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...