little shamrock Geplaatst 17 juli 2012 Geplaatst 17 juli 2012 ik heb gsak geinstalleerd (versie8) en per cache middels gpx inladen gaat prima. pq aanmaken gaat goed op com site, maar ik krijg e.e.a. dan niet in gsak geimporteerd.... wat doe ik fout? dank voor de verlossende tip....
Team Gelaen Geplaatst 17 juli 2012 Geplaatst 17 juli 2012 Hoe lees je ze in in GSAK? Via het menu in GSAK->Geocaching.com access->download pocketqueries? Staan de pocketqueries ook klaar op Goecaching.com? Ik neem aan dat je premiummember bent op geocaching.com?
little shamrock Geplaatst 17 juli 2012 Auteur Geplaatst 17 juli 2012 De pq's staan klaar in geocaching.com Kies de bewuste pq. Van daaruit dubbelklik enz. Opslaan in de gewenste database en ok Alleen dan blijkt er niets in te komen?!
thex Geplaatst 17 juli 2012 Geplaatst 17 juli 2012 Opslaan in de bewuste database ??????? Die heb je al voor staan. Je selekteert de pq's die op de lijst voorkomen, en dan gaat alles zijn gang. Wel winzip op je pc installeren. Je hebt wel een token opgehaald onder het menu geocaching.com ??? Ik neem aan van wel anders krijg je geen lijst met aanvinkbare PQ's.
StefandD Geplaatst 18 juli 2012 Geplaatst 18 juli 2012 Even stap voor stap: Vanuit GSAK vanaf versie 8: Eerst moet je eerst geocaching.com laten weten dat je GSAK toestemming geeft je account te benaderen (Geocaching.com access --> Get access token). Zet de gewenste database voor. Kies Geocaching.com access --> Download Pocket Queries... Vink de gewenste PQ('s) aan en klik op OK. Alternatief (de 'oude' manier): Download vanuit geocaching.com de PQ naar je harde schijf. Je hoeft niets uit te pakken of zo. In GSAK: kies File --> Load GPX/LOC/ZIP... en zoek de opgeslagen PQ op. Selecteer in het volgende venster de gewenste database en klik op OK. De opgeslagen PQ kan je verwijderen. @Thex: Winzip heb je hier niet voor nodig, GSAK kan zelf in zipjes kijken en Windows kan het standaard ook.
Aanbevolen berichten