Spring naar bijdragen

Is er een bijeenkomst om dingen te leren?


traanbok

Aanbevolen berichten

Ben nog nieuw in het geocachen en loop nog tegen zoveel problemen op, bijvoorbeed snijpunten bepalen, moeilijke wiskundige berekeningen maken, oziexplorder,mischien is het allemaal niet zo moeilijk als ik denk, maar om alles zelf uit te pluizen dat vindt ik nog niet mee vallen. Ben gister met cache Maagd begonnen maar heb het eerst op een laag pitje gezet het is voor mij nog niet te doen. Heb nog zoveel vragen over de gps ontvanger maar kom er niet uit. Nu komt mijn vraag,zijn er ergens bijeenkomsten of iets dergelijks waar mensen terecht kunnen die net beginnen. Daar zou ik als nieuwkomer echt iets aan hebben,om vragen te stellen aan ervaren cachers,en die je het dan voor kunnen doen. Om alles te lezen van het internet en dan in de praktijk te brengen,dat valt soms nog niet mee vooral met de zwaare caches,en die zijn voor mij juist een uitdaging.

b.v.d iwan goeree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Van al die dingen die je noemt kan ik er ook geen enkele, geen moeilijke wiskunde, geen snijpunten bepalen en ik heb geen Ozi. Ik heb ze ook niet nodig vind ik. Die caches die te moeilijk lijken laat ik links liggen, er zijn er zoveel waarvoor je dat allemaal niet nodig hebt. Daarnaast wil het ook wel helpen om gewoon eens wat cachers te benaderen die je bijvoorbeeld kent uit het forum, de meesten zijn wel bereid om je op weg te helpen.

Goed het forum lezen helpt ook, zo kan ik inmiddels omrekenen van graden naar decimalen en andersom wat weer handig is voor het navigatiesysteem in de auto. Je zult merken dat je na verloop van tijd een heleboel vanzelf leert

 

Alexander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet het niet moeilijker maken dan het toch al niet is. Voor de meeste caches is achter een pijltje aan lopen in feite het enige dat je moet kunnen. Hoe je met de GPS moet navigeren is een kwestie van de handleiding lezen en dan doen, doen en doen. Begin daar nou maar eens mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...