HettyenAd Geplaatst 15 juli 2012 Geplaatst 15 juli 2012 Lees van alles over de Oregon 450 dat deze werkt met profielen en dat deze zijn ingesteld voor de auto / fiets / te voet / geocachen , maar waar kan ik deze instellingen dan wijzigen eventueel inzien wat hij allemaal opstart etc.?
Team Gelaen Geplaatst 15 juli 2012 Geplaatst 15 juli 2012 Op het moment dat je een profiel actief hebt ( en dat heb je altijd), gelden een aantal instellingen alleen voor dat profiel. Denk bijvoorbeeld aan de kaarten die actief zijn, of de 'plaats op de weg' actief is of juist niet.... Op deze manier kun je een aantal instellingen voordefinieren, wat ik erg handig vind bij bv het wisselen tussen autonavigatie (routerende kaart en plaats op de weg) en geocachen (topokaart(en) en niet plaats op de weg). Beetje duidelijker? Jan
Birdie.NL Geplaatst 15 juli 2012 Geplaatst 15 juli 2012 Lees van alles over de Oregon 450 dat deze werkt met profielen en dat deze zijn ingesteld voor de auto / fiets / te voet / geocachen , maar waar kan ik deze instellingen dan wijzigen eventueel inzien wat hij allemaal opstart etc.? Lees even http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=28568#p226116 ofwel: Je kiest een profiel en past dat profiel daarna via Stel in, etc allerlei instellingen aan jouw wensen aan. Garmin gaat er dus vanuit dat jij als gebruiker weet wat je met je GPS wilt doen en geeft je alle vrijheid. Die moet je dus al proberend ontdekken - er is geen simpel overzicht wat een een profiel inhoudt.
HettyenAd Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Geplaatst 15 juli 2012 Het is me nu helemaal duidelijk, was daarstraks nog even op pad met de GPS , met als profiel "geocachen" maar dat ging toch niet helemaal lekker. Hij deed best raar als hij erg dicht bij was , gaf hij geen meters meer aan en was hij de cache kwijt , moest hem elke keer weer opnieuw instellen. Het zal wel een optie ergens zijn, want bij recreatief doet hij dat niet.
Aanbevolen berichten