Team Professor X Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 (bewerkt) Een draadje bedoelt om elke cacher die op vakantie is in het vochtige gedeelte van Europa een hart onder de riem te steken. En mocht je mobiel internet hebben laat dan even horen dat je dit gebaar erg waardeert en dat spontaan je tentzeil opdroogt na het lezen van alle positieve energie die we vanuit Nederland uitstralen Actuele buienradar 14 juli 2012 bewerkt door Team Professor X
antarctica Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Hey X, zit je met de voeten in het water? Ik zal aan je denken als ik over een paar dagen met een ijsbiertje en een bord sardientjes op een terrasje zit in een Grieks haventje ........... Antarctica
de kikkers Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 (bewerkt) Hey X. Leuk! Ben je thuis? Héél spoedig worden we (bijna) buren, dus dan kunnen we regelmatig naar elkaar zwaaien. Man, man, man! Dat wordt genieten 14 juli 2012 bewerkt door de kikkers
antarctica Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Het zelfde haventje waar jij zat. Antarctica
Odlaniger Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Skala Sikamineas, goeie keus! Nog iemand nodig om je koffer te dragen?
antarctica Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Nog iemand nodig om je koffer te dragen? Nee, ben al getrouwd. Antarctica
@rend Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Dat. Griekse haventje waar ze op dit moment van jouw pensioengeld zitten te genieten. Maar hier regent het vandaag ook al weer een poosje. In het land waar de inflatie het laagst is, maar ik merk er niets van want alles is gewoon duur.
Odlaniger Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Niet zo somber. Na regen komt zonneschijn, wordt waarschijnlijk wel 2013.
Coorretje Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Als ik hier naar buiten kijk schijnt de zon (tussen de wolken en de regendruppels door dan )
Odlaniger Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 De zon schijnt altijd, maar we zien haar niet.
Team Professor X Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Geplaatst 14 juli 2012 Zucht, het valt ook niet om die geocafe lui te weren uit een serieus draadje En nee, ik zit niet met mijn voeten in het water. Ik w8 nog ff Kortom, sterkte aan al degenen die wel last van het mooie Hollandse zomerweer hebben. Veel suc6, morgen schijnt het droog te blijven (boven de IJssel )
de kikkers Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Gein! Dat het boven de IJssel droog weer is, want dáár ben ik, net zoals overigens veel andere cachers. Doe je iedereen de groetjes? Lekker genieten hoor!
Team Professor X Geplaatst 18 juli 2012 Auteur Geplaatst 18 juli 2012 en het wordt langzaam beter..........YES
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden