sven090701 Geplaatst 28 maart 2004 Share Geplaatst 28 maart 2004 Sinds gisterenavond besmet met het geocaching virus, Nu wil ik een gps ontvanger aanschaffen. Wie kan mij vertellen welke goed is, wat de prijs is, USB aansluiting enz.enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 maart 2004 Share Geplaatst 28 maart 2004 Misschien kun je dit draadje eens doorlezen. Mogelijk dat je daar wat verder mee komt. Over het algemeen kun je zeggen dat alle gps'en geschikt zijn voor wandelen en geocachen. Welke gps je kiest hangt af van wat je er verder mee wilt kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 28 maart 2004 Share Geplaatst 28 maart 2004 Precies wat PeeTee schrijft. De goedkopere hebben soms geen aansluiting voor op een PC. Gewoon eens neuzen op Garminshop Daar hebben ze ook prijzen en beschrijvingen op staan. Verder zou ik kijken op marktplaats en op ebay. 2e hands zijn er momenteel genoeg ivm de aanschaf van de kleurenscherm GPSen Suc6 met het zoeken naar een goed apparaat en welkom bij de club GRTZ Kruimeldief Wat heeft het voor zin om snel te lopen als je niet weet waar je heen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast capitex Geplaatst 29 maart 2004 Share Geplaatst 29 maart 2004 Heb zelf sinds kort de Garmin 60 cs, is een prima gps en ook nog in kleur, met een ruim geheugen om mapsources in te laden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 29 maart 2004 Share Geplaatst 29 maart 2004 Heb zelf sinds kort de Garmin 60 cs, is een prima gps en ook nog in kleur, met een ruim geheugen om mapsources in te laden Zooooooo jammer. Je eerste bericht en dan meteen iedereen de ogen uitsteken met die 60cs... moest niet mogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden