Spring naar bijdragen

Gps Montana 650


copie

Aanbevolen berichten

ik heb een Etrex vista HTc gehad en deze vervangen door de gps montana 650 ik kom er niet uit .

krijg de kaarten topo benelux en de city navigator nt niet geinstalleerd.

woont er iemand in de buurt van Oosterhout nb die mij op weg zou willen helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ik heb een Etrex vista HTc gehad en deze vervangen door de gps montana 650 ik kom er niet uit .

krijg de kaarten topo benelux en de city navigator nt niet geinstalleerd.

woont er iemand in de buurt van Oosterhout nb die mij op weg zou willen helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb sinds 4 juli de montana 650. Dacht eerst ook dat hij bij installatie city navigator hing na één uur. Je moet echter geduld hebben. Laat hem lekker zo'n 3 uur lopen en dan is hij uiteindelijk klaar. Hij moet blijkbaar meerdere processen doorlopen met elk een eigen voortgangsbalk van 0 tot 100%. En tussen deze processen in lijkt hij op 100% stil te staan voor lange tijd maar zal wel met iets belangrijks bezig zijn :)

 

Succes

Noumoe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de Montana nu een jaar. Werkt prima, herken het probleem niet. De enige keer/keren dat de Montana bij mij vastliep, was tijdens het gebruik van "illegale" kaarten!! Dus dat doen we niet meer. Heb namelijk te weinig computer ervaring om bepaalde "problemen" te omzeilen. Regelmatig updaten is van belang. Daar zijn er nogal wat van geweest sinds de introductie.

Wandelaarjgm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb sinds 4 juli de montana 650. Dacht eerst ook dat hij bij installatie city navigator hing na één uur. Je moet echter geduld hebben. Laat hem lekker zo'n 3 uur lopen en dan is hij uiteindelijk klaar. Hij moet blijkbaar meerdere processen doorlopen met elk een eigen voortgangsbalk van 0 tot 100%. En tussen deze processen in lijkt hij op 100% stil te staan voor lange tijd maar zal wel met iets belangrijks bezig zijn :)

 

Succes

Noumoe

 

 

3 uur om een kaart te installeren. Daar doet de Dakota of Oregon 10 to 15 minuten over. Daar moet dus iets niet goed zijn. Alhoewel ik niet weet wat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...