twdi Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik heb een grote pocket query gemaakt van west-canada waar ik binnenkort heen ga. Omdat mijn gps geen paperless caching kent, wil ik die eigenlijk op mijn telefoon inlezen en onderweg gebruiken om de cacheinformatie te lezen. Is dat te importeren in GDAK? Zo ja, hoe want dat zie ik niet. Zo nee, zijn er alternatieve android apps voor die dit wel kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Eerst importeren in GSAK en daarna overzetten naar GDAK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helene Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Ja, dat kan zeker. Hier vind je de uitleg hoe je dat kunt/moet doen: GDAK how to Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolle1961 Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Of je gebruikt de Geocaching.com, Geobeagle of c:geo app. Die kunnen gpx bestanden rechtstreeks importeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 De app Georg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden