bijke Geplaatst 14 juli 2013 Geplaatst 14 juli 2013 Dank voor je reactie, ik zie staan : USB Garmin dataformaat, dus lijkt mij goed.
Lighthouse777 Geplaatst 14 juli 2013 Geplaatst 14 juli 2013 Mijn vriendin had het zelfde probleem, maar dan met een oregon.Ook een 'nieuwe' gehad en na even gebruikt te hebben, deed hij het niet meer.Toen bleek dat de batterijen niet werkten, ondanks dat ze nog vol waren.Anderen erin en het probleem was toen opgelost.Gelukkig doet het apparaat het nu nog steeds, dus wat het precies is geweest?!Later diezelfde batterijen erin en dat was toen geen probleem.
Peetee Geplaatst 14 juli 2013 Geplaatst 14 juli 2013 (bewerkt) Heb je al eens geprobeerd de Garmin usb drivers opnieuw te installeren? 14 juli 2013 bewerkt door Peetee
bijke Geplaatst 14 juli 2013 Geplaatst 14 juli 2013 Hoi, nieuwe oplaadbare baterrijen egprobeerd, helaas geen resultaat. USB drivers etc alles al opnieuw geinstalleerd. Ik heb windows 7, bij apparaatbeheer geeft hij de volgende foutmelding ` De software voor dit apparaat wordt geblokkeerd vanwege compatibiliteitsproblemen met Windows.` Waar kan hem dat toch inzitten?
Aanbevolen berichten