Spring naar bijdragen

Paperless Caching Zonder Ondersteuning In Gps


twdi

Aanbevolen berichten

Leuk om even deze discussie te volgen... Zelf een Motorola Defy en Etrex legend. Deze zomer gaan we naar tsjechie, daar wilde ik c;geo offline gebruiken. De tip hierboven is dus zeer welkom... De PQ draaien al op GC.com, dus die probeer ik eerst eens in te laden. Als dat niet lukt gebruik ik de tip van hierboven.

 

Zelf vorig jaar naar Canada (calgary) geweest. wat een fantastisch Cache land. :thumbup: Alvast veel plezier daar !!

 

Nelis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ga in augustus naar canada en mijn 60csx ondersteund geen paperless caching. Hier in NL gebruik ik mijn android telefoon maar aangezien ik daar bijna 9 euro per MB moet betalen, ga ik dat daar dus niet doen.

 

Uiteraard kan ik een andere GPS kopen die het wel kan, maar mijn 60csx werkt nog prima. Op mijn android phone heb ik wel c:geo draaien, maar vooral daar caches in laden is nogal omslachtig volgens mij.

 

Heeft iemand een goede tip waarmee ik bv alle traditionals van het gebied waar ik doorheen ga in mijn telefoon kan laden voor offline gebruik?

 

Heb zelf een Garmin GpsMap60Cx en gebruik GSAK met een macro, waarbij ik een heel eind in de richting kom van paperless cachen. Je kunt er de hints mee opnemen en zelfs de icoontjes van de gps hetzelfde maken als die van GC. Het enige wat ik er niet mee kan is spoilerfoto's op de gps zetten want de gps kan geen foto's tonen.

Hierbij de link waar je de hele procedure kan nalezen: Gsak 60C(s)x

 

Fijne tijd in augustus en suc6.

Grtjs,

Bob'ke

bewerkt door Bob'ke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb inmiddels naar GDAK gekeken en dat werkt inderdaad wel mooi. Wel is het een aanslag op de battery van mijn GSM waardoor het niet zo handig is voor mijn vakantie. In de wilderness kom ik vermoedelijk weinig stopcontacten tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt de GPS van je telefoon ook uitschakelen als je die niet nodig hebt. Je kunt door lang op een cache te drukken in GDAK die cache als centrum-punt voor de lijst zetten, waardoor je niet per se de GPS-plaatsbepaling nodig hebt. Op de offline-kaart kun je waarschijnlijk voldoende precies zien waar de caches liggen en ze daar selecteren. GPS is de grootste batterij-vreter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...