Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Met mijn nieuwe Garmin 62s wik ik graag projecties leren uitvoeren. Helaas komt het woord Projectie/projecteren niet eens in de handleiding voor en een ander woord zou ik zo ook niet weten. Wie weet of het kan, en hoe.

Geplaatst (bewerkt)

Hoi Tjitte,

Het beste kun je even het verhaal Van 60 Csx naar 62s van bloodwoosj doorlezen.Hier staat heel veel informatie in,zijn wij ook druk mee bezig.

Succes.

bewerkt door euregio
Geplaatst

Volgens mij doe je dat als volgt:

(- Waypoint aanmaken vanaf waar je wilt projecteren)

- Selecteer waypoint vanaf waar je wilt projecteren

- Druk op Menu

- Als het goed is heb je daar de optie Projecteer wypnt.

- Zo niet: controleer of je firmware wel up to date is!

Geplaatst

wanneer je moet projecteren van waar je staat, druk op mark en dan op menu, selecteer projecteer wp. en de rest spreekt van zelf.

Als je moet projecteren vanaf een wp. ga naar het hoofdmenu en klik op wp beheer, vervolgens enter het te selecteren WP, en dan op menu, en de rest spreekt ook weer voor zich zelf.

Succes

• Top! 1
Geplaatst

- Zo niet: controleer of je firmware wel up to date is!

Ik heb de firmware ge update en nu zie ik het wel.

Allemaal bedankt voor het meedenken. Draadje mag v.w.m.b. dicht.

• 6 months later...
Geplaatst

Ik werk met de Garmin 62st.

Via hoofdmenu de optie Peil en ga.

Richten, en graden vastzetten

Via de onderste van de twee opties kun je dan de afstand instellen en het wp benoemen.

Geplaatst

wanneer je moet projecteren van waar je staat, druk op mark en dan op menu, selecteer projecteer wp. en de rest spreekt van zelf.

Als je moet projecteren vanaf een wp. ga naar het hoofdmenu en klik op wp beheer, vervolgens enter het te selecteren WP, en dan op menu, en de rest spreekt ook weer voor zich zelf.

Succes

Geweldig weer wat geleerd. Ik deed dit nog via de menu optie watypoint beheer etc. Maar dit werk veel minder omslachtig.

de optie peil en ga vind ik veel te veel gezwaai om precies op het goede aantal graden te komen, En dat komt de onopvallendheid weer niet ten goede.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...