Spring naar bijdragen

Caches Along A Route


Miza

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik ben een lange trip aan het voorbereiden waarbij ik de caches langs de route als PQ's wil binnenhalen. Volgens mij weet ik hoe het werkt: GPX file aanmaken, niet langer dan 500 mijl en minder dan 500 punten. Uploaden en dan krijg ik steeds de volgende foutmelding:

500 - Server Error

We're sorry, your request has resulted in an error.

 

De gpx track heb ik met Basecamp aangemaakt. Wat doe ik fout?

 

Dank je wel voor jullie hulp.

 

Gr. Miza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ik doe het alsvolgt

ga naar http://www.geocaching.com/my/routeedit.aspx?rguid=251a5a0f-22bf-4832-a688-54c1e66a0f48 create a route

geef begin en eindlocatie op

geef aan hoeveel radius je wilt opgeven, bv 1 km

save de route

Geef een naam op (handig als je meerdere maakt)

Klik Create a PQ

geef aan wanneer hij uit moet komen (bv vandaag zaterdag)

geef aan wat je zoekt (tradi enzo)

vink aan INclude PQ name

 

en klik op Submit

 

althans zo werkt het bij ons.

 

we horen het wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor jullie reacties, maar ik kom er helaas niet verder mee.

- Ik heb nu inmiddels 4 browsers geprobeerd en allemaal geven dezelfde Error. Het lijkt me dat het dan niet aan de browser kan liggen.

- De methode die haakmeer beschrijft ken ik, maar is niet van toepassing. Wij gaan een grote fietstocht maken en die route loopt per definitie niet langs de wegen die het programma automatisch maakt tussen twee opgegeven punten. Ik heb van de hele route tracks in gpx gemaakt en die zou ik graag uploaden. Vorig jaar heb ik het ook gedaan en toen is het wel gelukt. Ik snap dan ook niet waarom het nu niet gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je een track gemaakt ? of een route?

Met een track zal gc.com niet veel kunnen, en dan is zo'n idiote foutmelding mogelijk het gevolg.

Ik heb het net met een track geprobeerd die ik met Mapsource heb gemaakt. Geen enkel probleem. Sla je de track wel als GPX op ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij heb ik steeds de juiste stappen gezet, steeds bevestigd door de suggesties van jullie. Omdat het vorig jaar wel gelukt was met ook een grote fietstocht, ben ik me gaan afvragen wat ik nu anders doe dan toen. Het enige wat ik kon bedenken is dat ik nu BaseCamp gebruik en vorig jaar alles in Mapsource gemaakt heb. En ja hoor, na een dag frustatie, MapSource uit de mottenballen gehaald: alles werkt nu als een trein. Ik snap echt niet waarom gpx tracks gemaakt in MS wel geupload worden en gemaakt in BaseCamp niet. Mocht iemand hier nog een antwoord op hebben, dan zou ik het graag horen. Voor nu ben ik geholpen en misschien een ander die tegen hetzelfde aanloopt in de toekomst ook.

 

Iedereen bedankt voor het meedenken, ondanks dat het niet tot een oplossing kwam, kreeg ik wel de bevestiging dat ik het goed aanpakte.

 

gr. Miza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...