Spring naar bijdragen

Refresh Cache Data/download Pocket Queries


Casteel

Aanbevolen berichten

Ik gebruik GSAK 8.1.0.10

 

Stel dat ik het volgende doe:

 

- ik selecteer 6000 caches (=maximum) in mijn database en ik klik op 'refresh cache data'.

- na wat gepruttel van de computer zijn al deze caches 'up to date'.

- ik klik vervolgens op 'download pocket queries'

- op mijn account bij gc.com staan nog niet gedownloade PQ's van gisteren.

 

Worden mijn caches die ik net 'up to date' heb gemaakt nu overschreven door de caches uit de PQ's van gisteren (zodat de info één dag oud is), of gebeurt dit (zoals ik eigenlijk verwacht) niet en kan ik dit bovenstaande zonder zorgen doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zie niet in waarom je deze volgorde zou toepassen, maar volgens mij gebeurd er inderdaad t.a.v. de nieuwste info niets.

Zelf gebruik ik de update eens per maand om mijn database op te schonen m.b.t. de N.A. caches om te kijken welke gearchiveerd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan bovenstaande zonder zorgen uitvoeren.

 

Ter info:

in een PQ zitten enkel de 5 recentste logs (op het moment wanneer de PQ aangemaakt wordt bij GS).

met "refresh cache data" laadt je de 30 meest recente logs

wil je alle logs dan moet je "get recent logs" gebruiken (opgelet: in de API van GS zit een limiet van max. 30 caches per uur; daarna moet je 1 uur wachten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een aanvulling op DanPan:

 

Met "Refresh cache data" wordt ook het aantal favorieten van een cache opgehaald. In PQ's zit deze info niet.

Die 30 logs is aan te passen. Om favorieten binnen te halen zet ik deze altijd op 0, anders is GSAK uren bezig.

Onder de knop Settings Dialog heb je nog extra opties waar je misschien wat mee kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...